Przejdź do treści
Craig Fuller, www.aopa.org
Źródło artykułu

W Waszyngtonie odbyła się 10 doroczna konferencja lotnicza

27 kwietnia, w US Chamber of Commerce w Waszyngtonie, odbył się 10 doroczny szczyt lotniczy, na którym zebrali się eksperci i liderzy przemysłu lotniczego.

Przewodniczący AOPA, Craig Fuller, który był moderatorem panelu dotyczącego systemu lotnisk stanowych, powiedział: „Ta impreza to wspaniała okazja, aby zebrać razem przekrój liderów biznesu lotniczego, a także, żeby omówić kwestie dotyczące wszystkich segmentów lotnictwa”. Celem konferencji było również zbadanie możliwości poprawy starzejącej się infrastruktury lotniczej, wykorzystania innowacyjnych technologii, próby zneutralizowania skutków uciążliwych i kosztownych regulacji rządowych, wprowadzenia systemu Next Generation Air Transportation System (NextGen), wyzwań i możliwości w komercyjnym transporcie lotniczym, kwestii paliw alternatywnych oraz bezpieczeństwa. W trakcie panelu dyskusyjnego na temat lotnisk, Fuller zauważył, że liczba ponad 19000 lotnisk, w tym ponad 5000, które są obiektami użytku publicznego, jest krytycznym elementem infrastruktury transportowej Stanów Zjednoczonych.

Oprócz Fullera, na spotkaniu obecni byli prezes Krajowego Stowarzyszenia Lotnictwa Biznesowego (NBAA), Ed Bolen oraz prezes Cessny, Jack Pelton, który dołączył do głosów właścicieli linii lotniczych, wzywających prezydenta Baracka Obamę do zwrócenia większej uwagi na problemy przemysłu lotniczego. Bolen moderował natomiast rozmowę z Administratorem Federalnej Administracji Lotnictwa USA (FAA), Randy Babbittem, w sprawie kolejnych etapów wprowadzania systemu NextGen. Podsumowując spotkanie Fuller powiedział: „Lotnictwo ogólne jest ważnym elementem krajowej sieci transportu, a ten szczyt lotniczy byłby niekompletny bez omówienia perspektyw GA. Wyrażając na forum obawy ogółu społeczności lotniczej, chcemy walczyć o dalsze zrozumienie tych kwestii, które wpływają na to gdzie się znajdujemy teraz i gdzie znajdziemy się w przyszłości”.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony