Przejdź do treści
Źródło artykułu

Lepsze zasady gwarancji konstrukcji Flight Design

Niemiecki producent lekkich samolotów sportowych (LSA) Flight Design, ogłosił polepszenie warunków i moc wsteczną obowiązywania nowej gwarancji dla nabywców nowych modeli CTL, MC lub czteromiejscowego samolotu C4 certyfikowanego do lotów IFR.

Flight Design ogłosił wprowadzenie nowej rozszerzonej gwarancji 16 stycznia, informując w komunikacie prasowym, iż zapewni ona nowy poziom usług dla konstrukcji pozostających w użytku, nawet, jeśli w okresie gwarancyjnym zmieniły one w właściciela. Firma oferuje pięcioletnią gwarancję na strukturę kadłuba, plus trzy lata na instalowaną przez Flight Design awionikę, autopilota i śmigło, bez dodatkowych kosztów dla klientów. Standardowa gwarancja silnika Rotax, która do tej pory wynosiła 18 miesięcy lub 200 godzin, została przedłużona do trzech lat lub 500 godzin, w zależności co nastąpi wcześniej.

Gwarancja XP jest oferowana przy sprzedaży nowych samolotów Flight Design od 1 stycznia 2012 r. i będzie stosowana z mocą wsteczną dla samolotów dostarczonych i oddanych do eksploatacji po 1 stycznia 2011 r., ale warunkiem jest jej akceptacja przez Flight Design. Objęte nią statki powietrzne muszą być serwisowane przez Flight Design Service Center, gdzie były zakupione, jednak po uzyskaniu firmowej autoryzacji, będzie można je serwisować również w innych punktach.

"Od samego początku skupiliśmy się na dostarczaniu najlepszych rozwiązań dla naszych klientów", powiedział prezes Flight Design USA, Tom Peghiny. "Mamy solidną grupę wysoko wykwalifikowanych punktów usługowych i stały program, który zapewnia naszym klientom utrzymanie ich samolotów w najwyższym standardzie funkcjonalności. Firma Flight Design zapewnia naszym klientom jedną z najlepszych gwarancji wśród wszystkich producentów konstrukcji LSA”, dodał.


FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony