Przejdź do treści
Tylna część kadłuba (do MSN1) składana w Airbusie w Hamburgu Copyright Airbus – H. Jansen
Źródło artykułu

Pierwsza tylna część kadłuba A350 gotowa do montażu

Montaż strukturalny pierwszego tylnego kadłuba modelu A350 XWB, który jest przeznaczony do pierwszego samolotu A350XWB oznaczonego MSN1 został ukończony w zakładach Airbusa w Hamburgu. Zanim ta część kadłuba zostanie dostarczona na linię montażu końcowego w Tuluzie zostanie wykonany montaż strukturalny wnętrza i instalacja systemów.

Airbus opracował innowacyjny proces montażu tej części kadłuba A350 XWB, który optymalizuje efektywność produkcyjną i jakość. Stożkowa tylna część kadłuba używana jest jako wskazówka i pomoc w montażu czterech części pokrycia tylnego kadłuba (dwóch bocznych, górnej i dolnej oraz kratki podłogi, które razem tworzą tylną część kadłuba). Taka metoda montażu różni się od innych programów Airbusa, w których części pokrycia i kratka podłogowa są najpierw montowane w stożek, do którego przymocowywana jest tylna część kadłuba.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony