Przejdź do treści
Źródło artykułu

Falcon Aviation zwiększa swoje zaangażowanie w H160

Falcon Aviation i Airbus Helicopters podpisały nowe porozumienie (Memorandum of Understanding) podczas pokazów lotniczych w Dubaju, rozszerzając swoje zaangażowanie w zakup śmigłowca H160, przez dodanie trzech dodatkowych śmigłowców do oryginalnego listu intencyjnego (LOI) podpisanego w maju 2016 r.

Podjęliśmy decyzję o zwiększeniu naszego zamówienia po lotach demonstracyjnych, podczas których mieliśmy okazję sprawdzić osobiście wrażenia pasażerów podczas lotu H160 – powiedział kapitan Raman Oberoi, dyrektor operacyjny Falcon Aviation. – Model H160 zdecydowanie spełnia nasze wysokie standardy przewozów VIP pod względem komfortu – dodał.

Jesteśmy dumni, że Falcon Aviation zdecydowało się potwierdzić swoje zaufanie do naszego najnowszego produktu – powiedział Timothee Cargill, starszy wiceprezes i szef na region Bliskiego Wschodu i Afryki Airbus Helicopters. – Jesteśmy przekonani, że innowacyjne technologie, którymi naszpikowany jest H160, zapewnią bezkonkurencyjny komfort przy niskim poziomie hałasu, a doskonała stateczność wraz z ekskluzywnym wystrojem wnętrza będzie atutem dla operacji Falcon Aviation – dodał.

Obecnie realizowane są próby w locie trzech prototypów H160, w ramach przygotowań do zakończenie certyfikacji i rozpoczęcia eksploatacji w 2019 r. Linia montażu końcowego śmigłowców w Marignane we Francji również znajduje się w końcowej fazie przygotowań i wkrótce będzie gotowa do rozpoczęcia produkcji seryjnej. Dzięki szerokiemu zaangażowaniu zespołów obsługi technicznej równolegle opracowywane są działania związane z obsługą klienta w ramach kampanii dla pierwszych operatorów, z użyciem prototypów i wyposażenia do prób, mające na celu sprawdzenie i ulepszenie planu obsługi technicznej, cyfrowych kart pracy i dokumentacji technicznej oraz narzędzi, przed rozpoczęciem rzeczywistych operacji.

Pierwszą wersją, które wejdzie do eksploatacji w 2019 r. będzie śmigłowiec do transportu osób – przewozu zarobkowego lub ludzi i ładunków na morskie platformy wiertnicze służące do wydobycia ropy naftowej i gazu ziemnego, a po nim wersja ratownictwa medycznego (EMS). Rozpoczęcie użytkowania wersji VIP zaplanowano na 2021 r.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony