Przejdź do treści
Źródło artykułu

Punktualność rejsów Air Italy Polska jeszcze lepsza

W 2010 roku Air Italy Polska zanotowała bardzo wysoką punktualność rejsów. Przewoźnik może pochwalić się także znacznie lepszymi wynikami przewozowymi w stosunku do 2009 roku.

W okresie 1 stycznia - 31 grudnia 2010 r. 95 procent samolotów w barwach AIP odleciało z lotnisk na czas. Tak dobry wynik pozwala AIP utrzymać się w czołówce najbardziej punktualnych linii lotniczych. Jest on efektem m.in. użytkowania nowoczesnych samolotów typu Boeing 737-800 NG. Air Italy Polska była pierwszym przewoźnikiem zarejestrowanym w Polsce, który zaoferował pasażerom nową jakość podróży.

- W Air Italy Polska punktualność, obok bezpieczeństwa i komfortu, jest jednym z priorytetów. Wiemy jak bardzo opóźniony lot wpływa na komfort i zadowolenie z urlopu. Cieszę się, że starania całego zespołu AIP przynoszą wymierne efekty w postaci coraz lepszych wskaźników punktualności. Jestem przekonany, że w tym roku będą one jeszcze bardziej satysfakcjonujące. Naszym celem jest bycie przewoźnikiem pierwszego wyboru dla pasażerów i biur podróży. Chcemy wyróżniać się punktualnością, jakością i najbardziej zawansowaną technologicznie flotą- powiedział Mariusz Szpikowski, Prezes Zarządu Air Italy Polska.

Rok 2010 przewoźnik zakończył bardzo dobrymi wynikami przewozowymi. Z usług Air Italy Polska skorzystało ponad 272 000 pasażerów - 131 000 więcej, niż w 2009 roku.

W ubiegłym roku Air Italy Polska wykonywała operacje czarterowe z Polski i Włoch. Z Warszawy, Katowic, Poznania, Wrocławia i Łodzi zabierała klientów do Egiptu (Sharm-el-Sheik i Hurgada), Maroka (Agadir), Turcji (Alania, Bodrum, Izmir), Hiszpanii (Costa Brava, Gerona) oraz na Wyspy Kanaryskie (Fuerte Ventura).

Z Włoch przewoźnik latał do Kenii, Dubaju, na Zanzibar i Wyspy Zielonego Przylądka.

Zimą pojawiły się nowe kierunki, takie jak Gran Canaria i Teneryfa, Izrael (Ovda) oraz Kenia (Mombasa).

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony