Przejdź do treści
Nagroda Effie 2011 dla LOT-u
Źródło artykułu

LOT wyróżniony nagrodą Effie

Warszawa, 18 października 2011 roku – Polskie Linie Lotnicze LOT otrzymały po raz pierwszy prestiżową nagrodę komunikacji marketingowej Effie. Polski przewoźnik został wyróżniony brązową statuetką za „Kampanię Wietnam”, która promowała nowe połączenie LOT-u na trasie Warszawa-Hanoi.

Uroczysta gala wręczenia nagród 12. edycji konkursu Effie odbyła się w Teatrze Wielkim w Warszawie, a statuetkę w imieniu LOT-u odebrała Dorota Haller - Dyrektor Marketingu i Produktu - wraz z zespołem.

Effie, nagroda w jednym z najważniejszych konkursów marketingowych na świecie, to marzenie każdego marketera. To nagroda dla super teamu PLL LOT oraz naszych Agencji DDB Warszawa i Universal McCann – mówi Dorota Haller, Dyrektor Marketingu i Produktu PLL LOT S.A. Parafrazując hasło Effie, efektywni ludzie tworzą efektywne kampanie. Szybkie i skuteczne zbudowanie świadomości nowego połączenia Warszawa-Hanoi m.in. wśród homogenicznej grupy docelowej - mniejszości wietnamskiej w Polsce - to jeden z aspektów sukcesu tej kampanii – dodaje Dorota Haller.

LOT zdobył brązowe Effie dzięki głosom jury pod przewodnictwem Wojciecha Sobieraja, Prezesa Alior Banku. W skład jury weszli marketerzy, eksperci ds. mediów, pracownicy instytutów badawczych oraz osoby z agencji reklamowych i domów mediowych.

Nagroda Effie przyznawana jest firmom, które odniosły sukces na rynku dzięki prowadzonym kampaniom reklamowym. Konkurs po raz pierwszy zorganizowano w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Obecnie, nagrody przyznawane są w 40 krajach świata. Patronat nad tegoroczną polską edycją objęli Minister Gospodarki Waldemar Pawlak oraz Prezydent PKPP Lewiatan Henryka Bochniarz.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony