KTL AOPA Poland pyta ULC o podstawy prawne...
KTL AOPA Poland w piśmie z dnia 22 stycznia 2009 roku, wnosi o wszczęcie postępowania wyjaśniającego i podjęcie w tym celu stosownych czynności, mających na celu ustalenie podstawy prawnej na podstawie której Urząd Lotnictwa Cywilnego, wymaga pismem z dnia 17.12.2008 r. (pismo publikujemy poniżej), aby szkolenie lotnicze prowadzone przez certyfikowane ośrodki szkolenia lotniczego, mogło odbywać się wyłącznie na statkach powietrznych ujętych w certyfikacie organizacji, zarządzania ciągłą zdatnością do lotu, pod rygorem zawieszenia certyfikatu ośrodka szkolenia lotniczego w trybie art 161 ust. 4 ustawy Prawo Lotnicze. ![](/sites/default/files/dlapilota/aopa_ciagla_zdatnosc_1.jpg)
![](/sites/default/files/dlapilota/aopa_ciagla_zdatnosc_2.jpg)
![](/sites/default/files/dlapilota/aopa_ciagla_zdatnosc_3.jpg)
Pismo Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 17.12.2008 z do ośrodków szkolenia lotniczego.
![](/sites/default/files/dlapilota/ulc_20081217.jpg)
Treść wniosku, publikujemy poniżej.
![](/sites/default/files/dlapilota/aopa_ciagla_zdatnosc_1.jpg)
![](/sites/default/files/dlapilota/aopa_ciagla_zdatnosc_2.jpg)
![](/sites/default/files/dlapilota/aopa_ciagla_zdatnosc_3.jpg)
Pismo Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 17.12.2008 z do ośrodków szkolenia lotniczego.
![](/sites/default/files/dlapilota/ulc_20081217.jpg)
![Facebook](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_facebook.png)
![Twitter](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_twitter.png)
![Wykop](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_wykop.png)
Źródło artykułu
Komentarze