Przejdź do treści
Krzysztof Wojtkowiak
Źródło artykułu

Marszałkowe harce, czyli gdzie wylądowaliśmy z LOTem

Minął rok od szumnie zapowiadanego LOTowskiego połączenia do Warszawy. Otwartego z wielką pompą, chociaż z półrocznym opóźnieniem.

Przypomnę, wszyscy toruńscy święci byli ojcami tego sukcesu, aż do momentu gdy okazało się, że publiczne środki są wydawane niezgodnie z umową, wtedy wszyscy ucichli, a Piotr Marszałek przyznał, że umowa jest do dupy ale będzie renegocjowana. Było to kilka miesiące temu…

Rażących zaniedbań można mnożyć:

  • LOT od dłuższego czasu operuje Saabem 340 (skąd inąd bardzo miłej linii Sprint Air) a nie zgodnie z umową ATRem 42. Przypomnę, że Saab jest dużo mniejszy niż ATR. Zastanawiam się w związku z tym czy marszałek zadbał chociaż o zmniejszenie płatności dla linii, skoro oferowana ilość miejsc jest o ¼ mniejsza.

  • reklama województwa w magazynie pokładowym Lotu „Kalejdoskop” - zgodnie z umową reklama miała ukazywać się 4 razy w roku. Pomijając fakt, że na pokładach Sprint Aira w ogóle czasopisma nie ma, znalazłem wspomnianą reklamę tylko raz.


(...)

Całość wpisu na blogu Krzysztofa Wojtkowiaka

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony