Pracownik agenta handlingowego zginął podczas obsługi samolotu
31 grudnia 2022 r., należący do linii An Envoy Embraer ERJ-175 (znaki rejestracyjne N264NN) miał wykonać lot AA-3408 dla American Airlines z Montgomery do Dallas Ft. Worth w Teksasie. Statek powietrzny przygotowywał się do wypchnięcia na stanowisku postojowym i uruchomił silniki, kiedy doszło do incydentu w którym zginął pracownik agenta handlingowego zajmujący się załadunkiem bagażu.
Według doniesień lokalnych mediów, mężczyzna został wessany przez jeden z silników samolotu (CF34), co spowodowało znaczne obrażenia jego ciała i zgon. W rezultacie lotnisko zostało zamknięte na kilka godzin, a Narodowa Rada Bezpieczeństwa Transportu oraz Federalna Administracja Lotnictwa USA (FAA) wszczęły dochodzenie celem ustalenia przyczyn wypadku.
Lokalne władze potwierdziły, że na stanowisku postojowym lotniska Montgomery w Alabamie zginął pracownik obsługi naziemnej, ale nie odniosły się do informacji, że przyczyną zdarzenia było wessanie tej osoby przez pracujący silnik samolotu. Szczegółowe okoliczności zdarzenia nie zostały jeszcze oficjalnie ujawnione.
Pracownik agenta handlingowego zginął podczas obsługi samolotu
Komentarze