Przejdź do treści
Źródło artykułu

Ostrze w posiłku pasażera. Linie tłumaczą się po nietypowym incydencie

Linie Air India mają problem w zakresie bezpieczeństwa żywności po tym, jak jeden z pasażerów przewoźnika znalazł w posiłku metalowe ostrze. Do zdarzenia doszło 9 czerwca 2024 r. na pokładzie B772 wykonującego lot AI 175 z lotniska Kempegowda (BLR) w Bengaluru do San Francisco (SFO).

Dziennikarz Mathures Paul podczas konsumowania posiłku, że na jego talerzu znalazło się coś, co wyglądało na ostre metalowe ostrze. Zrobił więc zdjęcie elementu i opublikował je w serwisie X (dawniej Twitterze) pisząc tam, że “Air India food can cut like a knife,”.

W poście stwierdził, że nie odniósł obrażeń ani nie doznał krzywdy, ale zadał pytania dotyczące tego, co by się stało, gdyby danie zostało podane dziecku. Linie Air India odpowiedziały, stwierdzając, że incydent nie odzwierciedla poziomu usług, jakie przewoźnik ma zapewnić pasażerom. 

Po wszczęciu dochodzenia w sprawie incydentu linia lotnicza potwierdziła, że obiekt został zidentyfikowany jako część „maszyny do przetwarzania warzyw”, używanej przez partnera cateringowego. Przewoźnik ma wzmocnić środki zapobiegające takim sytuacjom, ale także skontaktował się już z pasażerem i przeprosił za to doświadczenie. 

Incydent na pokładzie samolotu Air India

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony