Przejdź do treści
Źródło artykułu

Od 12 listopada cyfrowe karty pokładowe w Ryanair

Linia lotnicza Ryanair potwierdziła 24 września, że zamiast od poniedziałku 3 listopada przejdzie w 100% na cyfrowe karty pokładowe, od środy 12 listopada, zapewniając klientom płynne przejście w mniej ruchliwym okresie po jesiennej przerwie semestralnej.

Przejście linii lotniczych Ryanair na całkowicie cyfrowe karty pokładowe oznacza, że od 12 listopada pasażerowie nie będą już mogli pobrać i wydrukować fizycznej karty pokładowej, ale będą musieli skorzystać z cyfrowej karty pokładowej wygenerowanej w aplikacji „myRyanair” podczas odprawy, aby wejść na pokład samolotu linii Ryanair.

Jest to najnowszy krok w ramach wiodącej w branży transformacji cyfrowej Ryanair, która wprowadziła już kilka funkcji i inicjatyw w aplikacji, aby poprawić komfort podróży ponad 206 milionów klientów (szczególnie w przypadku zakłóceń), 
w tym:

  • Funkcja „Order to seat”: zamów jedzenie i napoje przez telefon i otrzymaj je jako pierwszy.
  • Bieżące informacje dotyczące lotów: Aktualizacje w czasie rzeczywistym dotyczące wejścia na pokład, bramek i opóźnień.
  • Bezpośrednie aktualizacje dotyczące zakłóceń: Powiadomienia na żywo z centrum operacyjnego Ryanair podczas zakłóceń.

Prawie 80% z ponad 206 milionów pasażerów linii Ryanair korzysta już z cyfrowych kart pokładowych. Przejście linii Ryanair na w 100% cyfrowe karty pokładowe od 12 listopada jest następstwem działań innych kluczowych branż związanych ze sprzedażą biletów (takich jak festiwale, imprezy muzyczne i wydarzenia sportowe), które z powodzeniem przeszły na sprzedaż wyłącznie cyfrową.

Chief Marketing Officer w Ryanair Dara Brady, powiedział: „Aby zapewnić naszym klientom płynne przejście na w pełni cyfrowe karty pokładowe, zmiana nastąpi w środę 12 listopada, który tradycyjnie jest nieco spokojniejszym okresem dla podróży po intensywnym okresie jesiennej przerwy semestralnej. Przejście Ryanair na całkowicie cyfrowe karty pokładowe oznacza dla naszych klientów szybsze, inteligentniejsze i bardziej ekologiczne podróże, usprawnione dzięki naszej aplikacji „myRyanair”, w której pasażerowie mogą również korzystać z przydatnych funkcji, takich jak rezerwacja miejsc i informacje o lotach na żywo”.

*Jesienna przerwa semestralna - (mid-term break) – tygodniowa przerwa w nauce, odbywająca się w europejskich szkołach, np. w Wielkiej Brytanii czy Irlandii. 

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony