Przejdź do treści
Źródło artykułu

Cirrus Next upraszcza modernizację samolotów dzięki nowemu programowi wymiany fabrycznej

Firma Cirrus Aircraft wprowadziła program wymiany i modernizacji o nazwie Cirrus Next. Jest to program wspierany przez producenta dla obecnych właścicieli Cirrusa, który ma na celu uproszczenie procesu przejścia na nowy samolot serii SR lub Vision Jet.

Program łączy proces wymiany prowadzony przez producenta z siecią brokerów Cirrus, aby wyeliminować typowe przestoje i problemy logistyczne związane z modernizacją samolotów.

Producent z Duluth w stanie Minnesota opisuje Cirrus Next jako ustrukturyzowany sposób na wyeliminowanie problemów logistycznych związanych z koniecznością posiadania dwóch samolotów jednocześnie lub rezygnacji z jednego podczas procesu modernizacji. Program jest dostępny dla późniejszych modeli samolotów serii SR i wszystkich generacji Vision Jet.

Według Cirrusa, każda konstrukcja przyjęta do programu przejdzie proces oceny fabrycznej, obejmujący przegląd dokumentacji i inspekcję. Celem jest zapewnienie przewidywalnego i kompleksowego rozwiązania, niezależnie od tego, czy właściciel oddaje samolot w rozliczeniu bezpośrednio, czy korzysta z „samolotu przejściowego” dostarczonego w ramach programu, aby mógł kontynuować loty bez zakłóceń.

„Cirrus Next ułatwia właścicielom samolotów serii SR i Vision Jet proces modernizacji” – powiedział Zean Nielsen, prezes Cirrus. „Zależy nam na uproszczeniu procesu posiadania statków powietrznych, a dzięki Cirrus Next dążymy do uzupełnienia procesu sprzedaży nowych samolotów i naszej sieci brokerów, usuwając bariery, niepewność i przestoje, często związane z przejściem na nowy model”.

Cirrus zapowiedział, że będzie koordynował harmonogram, aby właściciele nigdy nie mieli przerw w dostępie do samolotu – kluczowego argumentu sprzedażowego dla właścicieli konstrukcji tłokowych i odrzutowych, którzy polegają na swoich samolotach w podróżach służbowych lub prywatnych. Firma podkreśliła, że ​​program ma na celu współpracę z autoryzowaną siecią brokerów używanych statków powietrznych, a nie jej zastąpienie.

Nowa linia produktów Cirrus obejmuje wolnossące modele SR20 i SR22, turbodoładowane modele SR22T oraz Vision Jet.

Wprowadzenie na rynek Cirrus Next zbiega się z dalszym umacnianiem pozycji firmy w lotnictwie personalnym. Seria SR pozostaje najlepiej sprzedającą się linią samolotów tłokowych, a Vision Jet to jedyny jednosilnikowy odrzutowiec personalny na rynku. Globalna flota Cirrusa zgromadziła ponad 19 milionów godzin lotu, a system spadochronowy Cirrus Airframe Parachute System (CAPS) został użyty ponad 280 razy w rzeczywistych sytuacjach awaryjnych, poinformował Cirrus.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony