Ryanair nr 1 w obsłudze klienta – lipiec 2012
Ryanair, jedyne ultra-tanie linie lotnicze w Europie, dziś (14 sierpnia) opublikowały dane za miesiąc lipiec 2012, które potwierdzają ich pozycję lidera w Europie pod względem obsługi klienta.
W lipcu 2012:
• 91% (z 53,000) lotów wylądowało o czasie
• Otrzymano mniej niż 1 skargę przypadającą na 1000 pasażerów
• Otrzymano mniej niż 1 reklamację dotyczącą bagażu przypadającą na 2000 pasażerów
Lipiec 2011 2012
Loty, które wylądowały o czasie 89% 91%
Ilość skarg przypadających na 1000 pasażerów 0.63 0.53
Ilość reklamacji dotyczących bagażu przypadających na 1000 pasażerów 0.56 0.35
Skargi, na które odpowiedziano w przeciągu 7 dni 99% 99%
• Tylko Ryanair gwarantuje najniższe ceny biletów oraz brak jakichkolwiek dopłat paliwowych;
• Ryanair lata przy użyciu najmłodszej, najbardziej ekologicznej i najczystszej floty;
• Ryanair jest numerem 1 w Europie pod względem punktualnych lotów (pokonując Easy Jet każdego tygodnia od 2003 roku).
Stephen McNamara z Ryanaira powiedział:
„Bezkonkurencyjna oferta Ryanaira w postaci najniższych cen biletów, braku dopłat paliwowych oraz byciu numerem 1 w Europie w obsłudze klienta, zachęca pasażerów do przechodzenia z takich linii lotniczych jak LOT, AirFrance, BA oraz Lufthansa, oferujących wysokie ceny biletów oraz dopłaty paliwowe.
Pasażerowie, którzy raz skorzystają z cen Ryanaira, będą wracać do Nas z uwagi na punktualność lotów, najmniejszą ilość zagubionych bagaży oraz najlepszą obsługę klienta.”
Komentarze