PART-FCL – załącznik II (samoloty)
Załącznik II Rozporządzenia omawia warunki konwersji krajowych licencji oraz uprawnień samolotowych i śmigłowcowych.
ROZPORZĄDZENIA KOMISJI (UE) NR 1178/2011
z dnia 3 listopada 2011 r.
ustanawiającego wymagania techniczne i procedury administracyjne odnoszące się do załóg w lotnictwie cywilnym zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
ZAŁĄCZNIK II
Warunki konwersji krajowych licencji oraz uprawnień samolotowych i śmigłowcowych
A. SAMOLOTY
1. Licencje pilota
Konwersja licencji pilota wydanej przez państwo członkowskie zgodnie z wymogami krajowymi do licencji zgodnej z częścią FCL następuje pod warunkiem spełnienia przez kandydata następujących wymagań:
a) w przypadku licencji ATPL(A) i CPL(A), spełnienie, w ramach kontroli umiejętności, wymagań części FCL dotyczących przedłużenia ważności uprawnień na klasę/typ oraz uprawnień do wykonywania lotów według wskazań przyrządów, odpowiadających uprawnieniom wynikających z posiadanej licencji;
b) wykazanie się znajomością odpowiednich zagadnień z części OPS i części FCL;
c) wykazanie się biegłością językową zgodnie z FCL.055;
d) spełnienie wymagań podanych w poniższej tabeli:
(...)
Grzegorz skomorowski
Całość artykułu na stronie Unitedsky
Czytaj również pozostałe artykuły z zakresu PART-FCL
Komentarze