Vademecum klienta ULC
Oddajemy w Państwa ręce Vademecum Klienta, które zostało stworzone, aby ułatwić klientom korzystanie z usług Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Potrzeba jego sformułowania wypływa z podstawowych wartości, jakimi kieruje się Urząd w swojej pracy – należy do nich profesjonalizm, transparentność i efektywność. Urząd to instytucja dążąca do sukcesu, a za najistotniejszy jego wyznacznik uznaje się zadowolenie i satysfakcję klienta.
Vademecum zostało opracowane dzięki ustaleniom zespołu specjalistów, który przeanalizował dotychczasową działalność Urzędu i zaproponował rozwiązania mające w jak największym stopniu zoptymalizować jego funkcjonowanie. Zawiera zatem podstawowe informacje o Urzędzie, przybliżające jego strukturę, zadania oraz oferowane usługi. Stanowi niezbędne kompendium wiedzy o zasadach komunikacji i współpracy między Urzędem a jego klientami, uwzględniające prawa i obowiązki obydwu stron. Sprawna działalność Urzędu opiera się na licznych procedurach i pracy systemów wspomagających te procedury. W trosce o przejrzystość swojego funkcjonowania Urząd bierze pod uwagę obowiązek wyjaśnienia wszystkich podstawowych zagadnień związanych ze swoją pracą. Vademecum stara się zatem w sposób jak najbardziej kompetentny informować o wszelkich ułatwieniach i udogodnieniach wprowadzonych dla wygody klienta. W razie potrzeby odsyła także do odpowiednich aktów prawnych regulujących działalność Urzędu.
Przewodnik o takim charakterze został zredagowany w naszym Urzędzie po raz pierwszy. Będzie podlegał dalszym zmianom i udoskonaleniom, aby znalazły się w nim wszystkie informacje, których oczekują nasi klienci. Prosimy zatem o uwagi i sugestie dotyczące jego treści – każdą z nich weźmiemy pod uwagę przy dalszych aktualizacjach.
Vademecum klienta
Komentarze