SprintAir podsumowuje 6 miesiecy operacji pasażerskich na trasie Zielona Góra - Warszawa

Saab 340 linii SprintAir

W ciągu sześciu miesięcy od uruchomienia operacji  na trasie Zielona Góra –Warszawa-Zielona Góra z połączenia realizowanego przez firmę SprintAir skorzystało 6543 pasażerów. Na uwagę zasługuje fakt, iż wynik ten ponad trzykrotnie przewyższa osiągnięcia poprzedniego przewoźnika realizującego loty z lotniska w Babimoście w analogicznym okresie ubiegłego roku. Statyki pokazują, że średni wskaźnik wykorzystania miejsc pasażerskich na rejsach SprintAir wynosi  65%, a najlepszymi miesiącami okazały wrzesień i październik, kiedy wskaźnik obłożenia pokładu utrzymywał się na poziomie 76%.

Renata Łozowska, dyrektor handlowy w spółce SprintAir: Mimo iż nasze początkowe prognozy dotyczące potencjału ruchu biznesowego i turystycznego z i do Zielonej Góry były umiarkowanie optymistycznie, udało nam się osiągnąć bardzo dobry wynik sprzedażowy. Było to możliwe dzięki utrzymaniu atrakcyjnych cen biletów i bardzo dobrej współpracy z władzami regionu w zakresie promocji połączenia lotniczego.

SprintAir operuje z Portu Lotniczego Zielona Góra/Babimost 33-miejscowym samolotem Saab 340 od 20 czerwca 2011 r. Kontrakt, na podstawie którego linia realizuje codzienne loty z i do Zielonej Góry obowiązuje do końca grudnia. O wyborze kolejnego przewoźnika zdecyduje przetarg ogłoszony przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego.  Wyniki przetargu zostaną ogłoszone jeszcze w tym roku.

Źródło: SprintAir
comments powered by Disqus

Komentarze

Za 30 milionów rocznie, to panie marszałku lubuski, mogę tych paxów na barana nosić w relacji EPZG - EPWA - EPZG. Na barana w klasie economic, natomiast w lektyce tych z first class.