PPL i WOT promują Warszawę: salon informacyjny na Lotnisku Chopina
Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” i Warszawska Organizacja Turystyczna podejmują kolejne kroki w stronę lepszej współpracy i promocji Warszawy. Tym razem w terminalu Lotniska Chopina pojawił się salon informacyjny, którego celem jest zachęcenie podróżnych do zwiedzania najatrakcyjniejszych miejsc w stolicy.
Stołeczny port to jeden z najważniejszych punktów turystycznych, gdzie wielu podróżnych rozpoczyna swoją wizytę w Warszawie. Dostrzega to Warszawska Organizacja Turystyczna, która po raz kolejny podejmuje współpracę z Lotniskiem Chopina, by przyczyniać się do budowania atrakcyjnej marki miasta.
– Mocno stawiamy na promocję historii i kultury Warszawy, co z pewnością dostrzegają nasi pasażerowie – mówi Andrzej Klewiado, rzecznik prasowy PPL – dzięki salonowi informacyjnemu przylatujący do Warszawy mogą już w pierwszych godzinach pobytu w Warszawie poczuć klimat miasta, dowiedzieć się, co warto zobaczyć, dokąd warto się udać. Mogą zetknąć się z historią i kulturą Warszawy już na lotnisku.
– Zależało nam na miejscu, w którym będzie można poczuć klimat miasta. Salon ma „podpowiadać” odwiedzającym, co warto zwiedzić w Warszawie, a korzystanie z informacji jest niezwykle proste – dodaje Barbara Tutak, prezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej.
Nowoczesny salon informacyjny, który pozwala turystom zapoznać się z ofertą miasta, znajduje się na poziomie przylotów przy wyjściu nr 2. Podróżni, którzy skorzystają z salonu informacyjnego, mogą za pomocą kodu QR zaopatrzyć się w elektroniczne materiały niezbędne do zwiedzania Warszawy. Atrakcyjna forma, jak również ciekawe graficznie pokazanie miasta i związanych z nim osób, jak Maria Curie-Skłodowska i Fryderyk Chopin, to dodatkowa zachęta do skorzystania z możliwości odwiedzenia salonu. Twórcy punktu nie zapomnieli także o pasażerach wykorzystujących Lotnisko Chopina jako punkt przesiadkowy. Z myślą o nich stworzono specjalny Selfie Point, w którym można zrobić zdjęcie i wysłać je jako widokówkę z pozdrowieniami z Warszawy znajomym lub rodzinie.
Lotnisko Chopina nieustannie analizuje trendy i unowocześnia przestrzeń przeznaczoną dla podróżnych. Dobra współpraca z Warszawską Organizacją Turystyczną daje potencjał do dalszego rozwoju i wzmocnienia pozycji miasta na arenie międzynarodowej.
Komentarze