Przejdź do treści
Port Lotniczy Kraków - widok z góry na płytę lotniska, pas startowy i wieżę (fot. fotoair.com.pl)
Źródło artykułu

Marcowe statystyki Portu Lotniczego Kraków

W marcu z usług krakowskiego lotniska skorzystało 38 870  pasażerów, czyli o 85 % mniej w stosunku do marca  2019 roku.

„Kraków Airport konsekwentnie realizuje misję odbudowania siatki połączeń oraz bezpiecznego powrotu pasażerów na krakowskie lotnisko.” – powiedział Radosław Włoszek, prezes zarządu Kraków Airport.

„Kraków i Małopolska ponownie zyskają turystów między innymi dzięki inwestycjom zawartym w Planie Generalnym lotniska Kraków – Balice, które pozwolą na rozbudowę nowoczesnej infrastruktury naszego portu lotniczego. Od początku zdawaliśmy sobie sprawę z wyzwań które przed nami stoją, które czas pandemii tylko potęguje, jednak  nasze priorytety pozostają niezmienne.” – dodał Radosław Włoszek, prezes zarządu Kraków Airport.

W związku z opublikowaniem w dniu 29.03.2021 r. rozporządzenia Rady Ministrów zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii, w którym mowa jest między innymi o tym, że zwolnienie z kwarantanny będzie możliwe, jeśli pasażer wykona test po przylocie do 48h po przekroczeniu granicy od dnia 1.04.2021 punkty wymazowe zlokalizowane na parkingu P2 w Kraków Airport będą czynne 24h do odwołania. Daje to możliwość korzystania z punktów również pasażerom przylatującym do  Krakowa w godzinach wieczornych.

Kraków Airport kładąc nacisk na szybką, transparentną komunikację oraz bezpieczeństwo danych uruchomił nowy serwis internetowy.

Cały proces przygotowania i wdrożenia serwisu, został opracowany na podstawie badania zachowań konsumenckich, które pozwoliły na segregację treści i jej ułożenie zgodnie z oczekiwaniami użytkowników platformy (mega menu). Zaaplikowane zasady użytecznego projektowania pozwoliły również na priorytetyzację treści zgodnie z założonymi celami danych podstron. Serwis wspiera standard WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines, czyli wytyczne dotyczące dostępności treści internetowych osobom z niepełnosprawnościami np. wzroku, słuchu, ruchu, ale też z niepełnosprawnością intelektualną czy zaburzeniami poznawczymi).

Nowy serwis stawia nacisk na konkretne, zwięzłe treści. Dlatego przebudowana i skrócona nawigacja oraz intuicyjna wyszukiwarka zapewniają szybki dostęp do niezbędnych danych. Elementy najczęściej odwiedzane jak informacje o lotach zostały uproszczone i wyróżnione. Zwartość realizująca cele biznesowe umieszczona jest w miejscach atrakcyjnych dla użytkownika, a pilne lub istotne komunikaty dostępne są na górze strony.

Platforma została przygotowana w oparciu o nowe technologie, zapewniające niezbędne bezpieczeństwo danych oraz mające wpływ na szybkie i skuteczne zarządzanie serwisem, poprawiając tym samym doświadczenie użytkownikom oraz administratorom.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony