Mapa Polski ICAO - edycja 2012

Mapa Polski ICAO - edycja 2012

Nowa edycja 2012 lotniczej mapy Polski według standardów ICAO. Skala 1 : 500 000. Komplet składa się z 6 oddzielnych laminowanych arkuszy. Podział geograficzny: Gdańsk, Olsztyn, Poznań, Warszawa, Wrocław, Kraków.

Na drugiej stronie każdego arkusza znajduje się m. in. legenda, sektory AIRMET, alfabet Morse'a, MRT, regiony nastawiania wysokościomierzy.

Informacja aeronautyczna aktualna na dzień 31.05.2012 od GND do FL 095

Zapraszamy do sklepu dlapilota.pl

Cena pojedynczego arkusza to 59 zł. Podana cena 294 zł dotyczy całego kompletu 6-ciu arkuszy. System pokaże końcową cenę po dokonaniu wyboru.


 

Nabywcy arkuszy Warszawa i Kraków najnowszego wydania Lotniczej Mapy Polski ICAO 1:500 000 (treść lotnicza aktualna na 31 maja 2012) będą mogli bezpłatnie wymienić wspomniane arkusze na zaktualizowane po 28 czerwca.

Powyższa możliwość wymiany arkuszy jest związana z planowaną zmianą struktur przestrzeni powietrznej w okolicach Warszawy, będącą konsekwencją uruchomienia lotniska Warszawa Modlin.

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej

 


 

Źródło: sklep.dlapilota.pl
comments powered by Disqus

Komentarze

Nie wiem czy się forumowicze ze mną zgodzą, ale ani Jeppesen ani PAŻP nie bardzo się nadają do lotów VFR. Mapy Jeppesena bo nie ma na nich szczegółów, a PAŻP bo tych szczegółów jest zbyt wiele. Wciąż wzorem jest sztabówa w lat 80, wiem, wiem już słyszę głosy, że zaraz wlecę w CTR, MATZ, TSA, TRA i zginę rozjechany F16. Planowanie lotu należy prowadzić tak, aby ominąć wszystkie strefy, położenia miejscowości w końcu się nie zmieniły. Za to czytelność mapy sztabowej jest wciąż nie do pobicia. Takie jest moje zdanie.

Czasy zmieniają się, świat idzie do przodu a tu sztabówka z czasów latania za darmo. Ciekawa czy nadal mówisz KWADRAT czy już zdążyłeś przyzwyczaić się do RADIO.

Zalezy do czego jestes przyzwyczajony.
Ja od poczatku latam na mapie PAZP i bardzo sobie chwale - zwlaszcza najnowsze edycje.
Jeppesen jest ok pod warunkiem, ze latasz z gps.

Ciekawe dlaczego lotnicy nie czytają AUP, zmian organizacji przestrzeni, NOTAM i innych dokumentów.

To w ramach komentarza do zmian w przestrzeni wokół Modlina, ale jakoś się jakoś nie tak się kliknęło.

Pytanko: dlaczego mapy Jeppesena całej Polski w skali 1:500 000 mieszczą się na 3 arkuszach, każdy w cenie 65 zł (po sprowadzeniu) - a mapy PAŻP w skali (dla odmiany) 1:500 000 zajmują aż 6 arkuszy (każdy w cenie 59 zł) ??

Nie do końca piszesz kolego prawdę - Jeppesen laminowany kosztuje 85 PLN, a PAŻP 50 PLN, więc różnica całości nie jest tak znacząca - 255 do 294 (tyle kosztuje komplet) daje 39 PLN, a więcej arkuszy daje możliwość zakupu mniejszego obszaru jeżeli ktoś lata tylko regionalnie.
Inna sprawa, że w Jeppesenie bardzo podoba mi się możliwość aktualizacji mapy z użyciem ichniejszej strony internetowej - w PAŻP-owskich jakoś nie mogę się tego doszukać.

Napisz cos wiecej o aktualizacji map poprzez WWW ,

Na stronach Jeppesena jest (a przynajmniej było, bo ostatnie mapy miałem z PAŻP-u)możliwość naniesienia poprawek na najnowszą wersję mapy - jest kroko po kroku napisane co na danym arkuszu trzeba domalować, albo porawić, żeby mapa była "świeża".

Znalazłem link na stronie Jeppsena:
http://www.jeppesen.com/personal-solutions/aviation/vfr-and-gps.jsp, jest tam zakładka chart change notice nie ma wskazówek, ale fragmenty map. Czy to można wydrukować i przykleić na mapę pozostaje do zbadania. Dla Polski zmian nie ma.

28 czerwca mapa będzie już mocno nieaktualna, ze względu na wprowadzenie CTR-u Modlina. Ciekawe ilu nieświadomych posiadaczy mapy będzie nadal latać wzdłuż Wisły przez punkty Uniform i Charlie?

Z tego co wiem to ze względu na zmiany w Modlinie PAŻP nie będzie do wprowadzenia zmiany kolportował jednoarkuszowej mapy VFR, a po zmianach arkusz warszawski będzie dostarczany gratis tym co kupią go przed zmianą

Podziękuj Modlinowi. To za jego sprawą przestrzeń zmienią wokół W-fki. W takim razie nie ma co kupować egzemplarza W-wa.