LS Airport Services S.A. uruchamia całodobową usługę w PL Gdańsk im. Lecha Wałęsy
LS Airport Services S.A. (LSAS) rozpoczyna współpracę z Portem Lotniczym Gdańsk im. Lecha Wałęsy. Już od jutra, tj. od 1 czerwca LSAS zapewni profesjonalną obsługę punktu informacji lotniskowej, w ramach której pasażerowie będą mogli uzyskać informacje na temat godzin startów i lądowań statków powietrznych, ewentualnych opóźnień czy odwołań lotów oraz odprawy biletowo-bagażowej. Ponadto pracownicy punktu informacji służyć będą pomocą w udostępnieniu danych kontaktowych przewoźników lotniczych, biur turystycznych, a w razie potrzeby poinformują o dostępnej infrastrukturze portu, jak również o rozkładzie jazdy dostępnych na lotnisku środków komunikacji publicznej. W celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi punkt informacji lotniskowej pozostanie czynny całą dobę. Dla wygody pasażerów, którzy chcieliby uzyskać informacje drogą telefoniczną, LSAS uruchomiło całodobowy call center, gdzie pod numerami telefonów + 48 58 348 11 63 oraz 801 002 801 wykwalifikowany personel udzieli pasażerom stosownych informacji.
Komentarze