Lotnisko Warszawa/Modlin jest przygotowane do zimy
Najbliższa zima będzie pierwszym sprawdzianem dla służb utrzymania naszego lotniska. Jak jesteśmy do tego przygotowani? 45 osób – pracownicy służb utrzymania lotniska - będzie dbać o to, aby nawet w najtrudniejszych warunkach lotnisko mogło funkcjonować. Mają oni do dyspozycji nowoczesny sprzęt taki jak pługi, ciągniki, oczyszczarki. Sprzęt jest w większości nowy, kupiony w tym roku, więc jego stan można określić na bardzo dobry, a nawet wzorowy. Do dyspozycji przewoźników jest również sprzęt do odladzania samolotów. Po raz pierwszy używany był już w ostatnim tygodniu października.
Wykaz sprzętu Lotniska Warszawa/Modlin:
1. Oczyszczarka Overaasen RS 400 z pługiem, wraz z ciągnikiem siodłowym Mercedes-Benz Actross, rok prod. 2012, sztuk 3
2. Polewarko – posypywarka Dammann, na podwoziu ciężarowym Mercedes-Benz Actros 1841, rok prod. 2012, sztuk 1
3. Pług wirnikowy UTV600, wraz z maszyną napędową Volvo L150G, rok prod. 2012, sztuk 1
4. Zamiatarka Beam A8000, na podwoziu ciężarowym Mercedes-Benz Actros 1841, rok prod. 2012, sztuk 1
5. Ciągnik New Holland T6050, wraz z pługiem, rok prod. 2009, sztuk 1
6. Ciągnik New Holland t7.170, wraz z pługiem, rok prod. 2011, sztuk 1
7. Ciągnik New Holland t7.235 wraz z pługiem, rok prod. 2011, sztuk 1
8. Oczyszczarka OLH-3850, rok prod. 2005, sztuk 1
Technologie: 3 oczyszczarki Overaasen RS400, pług wirnikowy UTV600 oraz zamiatarka Beam A8000 posiadają własne silniki robocze oprócz tych służących do napędu maszyn jezdnych. Dzięki temu sprzęt jest bardzo wydajny. W większości silniki spełniają normę emisji spalin Euro V, korzystają z filtrów cząstek stałych DPF bądź tzw. Ad-Blue, dodawanego do paliwa.
Modernizacje: Planowany zakup 3-4 kolejnych oczyszczarek Overaasen RS400.
Komentarze