Konsultacje w sprawie opłat nawigacyjnych w ULC
W dniu 19 maja 2016 roku w siedzibie Urzędzie Lotnictwa Cywilnego odbędzie się spotkanie konsultacyjne dotyczące opłat nawigacyjnych (trasowych i terminalowych).
Spotkanie organizowane jest przez Prezesa Urzędu we współpracy z wyznaczonymi instytucjami zapewniającymi służby żeglugi powietrznej, w związku z przepisami rozporządzenia wykonawczego Komisji (WE) nr 391/2013 z dnia 3 maja 2013 r. ustanawiającego wspólny schemat opłat za korzystanie ze służb żeglugi powietrznej. Stosownie do przepisów tego rozporządzenia spotkanie adresowane jest do użytkowników przestrzeni powietrznej oraz ich przedstawicieli.
W trakcie konsultacji omawiane będą podstawy kosztowe oraz stawki jednostkowe opłat trasowych i terminalowych na rok 2017, a także wykonanie kosztów stanowiących podstawę ustalenia opłat nawigacyjnych w 2015 roku.
Przedstawicieli użytkowników przestrzeni powietrznej zainteresowanych udziałem w spotkaniu Urząd Lotnictwa Cywilnego prosi o przesyłanie zgłoszeń w terminie do 5 maja br. na adres mailowy ler@ulc.gov.pl oraz o zatytułowanie maila: „spotkanie konsultacyjne ws. opłat nawigacyjnych”.
Pytania dotyczące spotkania należy kierować na ww. adres e-mail lub telefonicznie pod numerem telefonu 22 520 73 06.
Komentarze