Kampania promocyjna „Nie Módl się o Modlin”

"Nie módl się o Modlin"

Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta prowadzi równoległą do ochrzczonej przez media „kampanii wrześniowej”, promocyjną kampanię reklamowo-bilboardową. Jak zapewniają władze łódzkiego lotniska,  z powodzeniem przejmowana jest większość ruchu lotniczego przekierowanego z Lotniska Chopina w Warszawie.

Hasłem przewodnim „Nie Módl się o Modlin – lataj taniej z Łodzi” PL Łódź ma nadzieję dotrzeć do potencjalnych nowych pasażerów pochodzących z Warszawy i przyległych do niej miejscowości. 68 kolorowych nośników będzie przekonywało Warszawiaków do wybrania tańszej oferty łódzkiego lotniska (uwzględniającej już nowe połączenie do Mediolanu) do 30 września 2010.

Jest to jednak tylko zapowiedź dalszych działań promocyjnych jakie planuje łódzki port lotniczy w miarę rozwijania swojej siatki połączeń.

Źródło: Port Lotniczy Łódź
comments powered by Disqus

Komentarze

Wychodzi na to, że ,,prototypem'' kampanii Nie Módl się o Modlin jest słynne powiedzenie Kargula ,, a co mi tam jakiś na moje niebo wlata'' .... . Obiektywnej ocenie zostawiam, czy ta ,,łodzka kampania'' ma charakter promocji lotniska, czy promocji bezpardonowej zdaje się zawiści, wobec innych lotnisk (starych i nowych w trakcie zakładania). Dzięki takiemu ,,sposobowi myslenia'' od wielu lat w Polsce mamy mnie lotnisk komunikacyjnych, niż w sąsiednich Czechach. Gratuluję wątpliwego poczucia humoru. A autorom ,,kampanii łódzkiej'' proponuję, aby na jej koniec wystąpili do Rady Ministrów i unieważnienie rządowego Programu Rozwoju Sieci Lotnisk i LUN w Polsce do 2025 roku. Jak ten cel osiągną, Łódź ponownie będzie ,,ziemią obiecaną'' ...