Kampania promocyjna „Nie Módl się o Modlin”
Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta prowadzi równoległą do ochrzczonej przez media „kampanii wrześniowej”, promocyjną kampanię reklamowo-bilboardową. Jak zapewniają władze łódzkiego lotniska, z powodzeniem przejmowana jest większość ruchu lotniczego przekierowanego z Lotniska Chopina w Warszawie.
Hasłem przewodnim „Nie Módl się o Modlin – lataj taniej z Łodzi” PL Łódź ma nadzieję dotrzeć do potencjalnych nowych pasażerów pochodzących z Warszawy i przyległych do niej miejscowości. 68 kolorowych nośników będzie przekonywało Warszawiaków do wybrania tańszej oferty łódzkiego lotniska (uwzględniającej już nowe połączenie do Mediolanu) do 30 września 2010.
Jest to jednak tylko zapowiedź dalszych działań promocyjnych jakie planuje łódzki port lotniczy w miarę rozwijania swojej siatki połączeń.
Komentarze