Przejdź do treści
Urząd Lotnictwa Cywilnego - obsługa klientów
Źródło artykułu

Informacja dla klientów ULC (aktualizacja: 16.11.2020 r.)

Ze względu na rozprzestrzenianie się wirusa SARS-CoV-2 oraz decyzję Prezesa Rady Ministrów o konieczności ograniczenia pracy stacjonarnej w administracji publicznej, Urząd Lotnictwa Cywilnego przypomina o wprowadzonych zmianach pracy w Urzędu, obowiązujących do odwołania.

1. Punkt Obsługi Klienta, Kancelaria, Rejestr Personelu Lotniczego czynne są w godzinach: 9.00-15.00.

2. W delegaturach i jednostkach terenowych ULC odbiór licencji jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się.

3. Zawieszona zostaje możliwość spotkań z pracownikami departamentów nawet po wcześniejszym umówieniu telefonicznym, w tym w Komisji Ochrony Praw Pasażerów oraz u Rzecznika Praw Pasażerów. Dyżury infolinii KOPP pozostają bez zmian.

Urząd Lotnictwa Cywilnego prosi klientów o kontakt telefoniczny pod numerem: + 48 22 520 72 00, mailowy: kancelaria@ulc.gov.pl, za pośrednictwem elektronicznego systemu ePUAP lub poczty tradycyjnej: Urząd Lotnictwa Cywilnego, ul. Marcina Flisa 2, 02-247 Warszawa.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony