Centralna Baza Zgłoszeń – przywrócenie funkcjonalności
Urząd Lotnictwa Cywilnego poinformował, że aktualizacja portalu Centralnej Bazy Zgłoszeń została zakończona. Portal jest dostępny pod tym adresem: www.cbz.gov.pl.
Dane do logowania dla organizacji posiadających konta w CBZ pozostają bez zmian.
Wprowadzone zmiany w CBZ wymagają aktualizacji formatek. W tym celu należy dokonać "oczyszczenia" schowka przeglądarki internetowej (klawisze CTRL F5, zależy od stosowanej przeglądarki).
W zaktualizowanej wersji portalu CBZ dla użytkowników zewnętrznych zostały dodane lub zmodyfikowane funkcjonalności, m.in.:
- opcja „Zgłoszenia od innych organizacji” dla konta organizacji wskazuje liczbę zgłoszeń nowych i łączną liczbę wszystkich zgłoszeń,
- zmieniono sposób wyświetlania pola „Status” w „Historii zgłoszeń”,
- rozbudowano listę wartości dla pola G.2,
- filtrowanie zgłoszeń w „Historia zgłoszeń” po rodzaju zgłoszenia,
- dodano opcjonalny moduł (grupa M) do obliczania ryzyka ERCS oraz jako osobny moduł dostępny na stronie głównej CBZ (przycisk „ERCS”).
Ewentualne problemy i pytania w zakresie portalu CBZ należy kierować na adres: administrator-cbz@ulc.gov.pl
Źródło artykułu
Komentarze