Przejdź do treści
Centralna Baza Zgłoszeń - ULC
Źródło artykułu

Centralna Baza Zgłoszeń – przywrócenie funkcjonalności

Urząd Lotnictwa Cywilnego poinformował, że aktualizacja portalu Centralnej Bazy Zgłoszeń została zakończona. Portal jest dostępny pod tym adresem: www.cbz.gov.pl.

Dane do logowania dla organizacji posiadających konta w CBZ pozostają bez zmian.

Wprowadzone zmiany w CBZ wymagają aktualizacji formatek. W tym celu należy dokonać "oczyszczenia" schowka przeglądarki internetowej (klawisze CTRL F5, zależy od stosowanej przeglądarki).

W zaktualizowanej wersji portalu CBZ dla użytkowników zewnętrznych zostały dodane lub zmodyfikowane funkcjonalności, m.in.:

  • opcja „Zgłoszenia od innych organizacji” dla konta organizacji wskazuje liczbę zgłoszeń nowych i łączną liczbę wszystkich zgłoszeń,
  • zmieniono sposób wyświetlania pola „Status” w „Historii zgłoszeń”,
  • rozbudowano listę wartości dla pola G.2,
  • filtrowanie zgłoszeń w „Historia zgłoszeń” po rodzaju zgłoszenia,
  • dodano opcjonalny moduł (grupa M) do obliczania ryzyka ERCS oraz jako osobny moduł dostępny na stronie głównej CBZ (przycisk „ERCS”).

Ewentualne problemy i pytania w zakresie portalu CBZ należy kierować na adres: administrator-cbz@ulc.gov.pl

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony