Przejdź do treści
Źródło artykułu

Pasażerowie polecą First Minute z LOT-em

PLL LOT wprowadzają nową taryfę cenową „First Minute”, która zastąpi dotychczasową taryfę PROMOLOT. Jest to bardzo atrakcyjna oferta dla osób planujących podróż z dużym wyprzedzeniem.

Sprzedaż biletów w taryfie „First Minute” oraz kampania promocyjna dotycząca nowej oferty LOT-u ruszy w poniedziałek 7 marca bieżącego roku. Najnowsza propozycja handlowa ma zachęcić podróżnych do kupowania biletów na rejsy LOT-em we wcześniejszych terminach, co przełoży się na niższą cenę lotów. Oferta skierowana jest m.in. do Pasażerów, którzy już teraz planują wakacje i szukają atrakcyjnych cenowo rejsów w lipcu i sierpniu. Bilety w specjalnych cenach będą dostępne zarówno w klasie ekonomicznej jak i biznesowej.

Nowa taryfa oferuje bilety w klasie ekonomicznej w cenie 329 złotych w obie strony do wszystkich europejskich miast w ramach siatki połączeń przewoźnika, 629 zł w obie strony na kierunkach bliskowschodnich (Kair, Damaszek, Bejrut, Tel Aviv) oraz 1529 zł w obie strony na rejsach długodystansowych LOT-u (Nowy Jork, Chicago, Toronto oraz Hanoi).

Kampania promocyjna nowej taryfy „First Minute” będzie prowadzona pod hasłami „Europa w jednej cenie za 329 złotych”, „Bliski Wschód w jednej cenie za 629 złotych” oraz „Ameryka Północna w jednej cenie za 1529 złotych”. Jest to pierwsza akcja marketingowa prowadzona na tak szeroką skalę, nie tylko w Polsce, ale także na 12 zagranicznych rynkach m.in. w USA, Francji, Wielkiej Brytanii, Rosji i na Ukrainie.
Działania promocyjne na rynku polskim obejmować będą Internet, outdoor, prasę i radio. W przypadku rynków zagranicznych będzie to kampania internetowa. Autorem zdjęć wykorzystanych w kampanii jest znany fotograf Wojciech Wieteska, który współpracuje z największymi polskimi agencjami reklamowymi, realizując również filmy reklamowe. Jego prace wystawiane były m.in. w galerii w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej „Manggha” oraz Centrum Sztuki Współczesnej. Kampania została przygotowana przez agencję reklamową DDB oraz agencję interaktywną 180 Heartbeats oraz dom mediowy Universal McCann.

Sprzedaż biletów w nowej taryfie będzie prowadzona we wszystkich kanałach dystrybucyjnych polskiego przewoźnika. Jednak bilety w najniższej cenie w ramach „First Minute” będzie można kupić na stronie lot.com oraz poprzez Call Center LOT-u.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony