Przejdź do treści
PLL LOT
Źródło artykułu

LOT szuka nazwy dla swojego samolotu

Polskie Linie Lotnicze LOT kontynuują działania promujące flotę polskiego przewoźnika. Na swoim profilu na Facebooku linie zachęcają użytkowników do oddania swojego imienia i twarzy jednemu z najnowszych samolotów polskiego przewoźnika – Embraera 195.

W ramach nagrody zdjęcie użytkownika, będzie umieszczone na jednym z czterech, najnowszych samolotów we flocie LOT-u - Embraerów 195, które wykonują rejsy polskiego przewoźnika po całej Europie. Zwycięzca będzie mógł także w ramach nagrody wybrać przelot na dowolnej z europejskich tras obsługiwanych przez PLL LOT S.A.

Naszym celem jest angażowanie fanów, nie tylko do współtworzenia fanpage'a, ale także tego co niewirtualne, jak zewnętrzne malowanie samolotu. Stawiamy na kreatywność naszych fanów pokazując, że wizerunek polskiego przewoźnika jest tworzony także przez nich – mówi Leszek Chorzewski, rzecznik prasowy PLL LOT S.A.

Linie lotnicze niejednokrotnie organizowały konkursy na projektowanie zewnętrznego malowania swojej floty. To nuda! PLL LOT S.A. wyróżnia się personifikując smutnego Embraera 195, możemy go rozweselić jedynie oddając mu swoją twarz – mówi Miron Mironiuk, Dyrektor ds. Digital Data & Connections z DDB.

Konkurs potrwa 3 tygodnie i zakończy się 6 czerwca 2012 roku. Za pomysł, realizację, planowanie i zakup mediów internetowych odpowiedzialna jest agencja DDB Warszawa.

Spot reklamowy promujący nowy konkurs LOT-u na Facebooku można znaleźć na kanale YouTube

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony