Przejdź do treści
Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych
Źródło artykułu

III październikowe posiedzenie PKBWL

Przedstawiamy raporty Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych z zakończonych badań poniższych zdarzeń:

• 1326/16 (I, 15.06.2016 r., EPWA). Dotyczy: Awaria przewodu instalacji hamulcowej na prawym podwoziu głównym samolotu Embraer ERJ-175. Informcja o zdarzeniu 1326/16

• 1380/16 (W, 19.06.2016 r., Żabia Wola). Dotyczy: Spóźnionej i prawdopodobnie zbyt obszernej reakcji pilota samolotu ultralekkiego TL 2000 Sting na boczny podmuch wiatru w fazie wytrzymania. Informcja o zdarzeniu 1380/16

• 1739/14 (I, 26.09.2014 r., EPDE). Dotyczy: Samoczynnego schowania się przedniego podwozia po przyziemieniu samolotu Piper PA-34 Seneca. Informcja o zdarzeniu 1739/14

• 2418/16 (I, 10.09.2016 r., EPSU). Dotyczy: Urwania się prawej owiewki podwozia głównego samolotu Diamond DA20-A1 Katana podczaskońcowej fazy rozbiegu. Informcja o zdarzeniu 2418/16

• 2430/16 (W, 11.09.2016 r., Wróżewy k/Krotoszyna). Dotyczy: Zderzenia się z ziemią motolotni. Informcja o zdarzeniu 2430/16

• 2460/16 (I, 14.09.2016 r., FIR UUWV). Dotyczy: Samoczynnego wypuszczenia prądnicy awaryjnej napędzanej wiatrakiem RAT (Ram Air Turbine) podczas podejścia do lądowania samolotu Embraer ERJ-175. Informcja o zdarzeniu 2460/16

• 2472/16 (I, 16.09.2016 r., TMA Rzeszów). Dotyczy: Uszkodzenia cięgna sterowania zaworem spalin zasilającym turbosprężarkę prawego silnika (connector P/N LW14714) samolotu Partenavia/Vulcanair P-68TC Observer. Informcja o zdarzeniu 2472/16

• 2542/16 (I, 23.09.2016 r., EPKK). Dotyczy: Obecności ptaka na torze startującego samolotu Embraer 190. Informcja o zdarzeniu 2542/16

• 2590/16 (I, 30.09.2016 r., EPMO). Dotyczy: Obecności ptaka na torze startującego samolotu Boeing 737-800. Informcja o zdarzeniu 2590/16

• 2591/16 (I, 30.09.2016 r., EPMO). Dotyczy: Obecności ptaków na torze lądującego samolotu Boeing 737-800. Informcja o zdarzeniu 2591/16

• 2617/16 (I, 02.10.2016 r., EPKK). Dotyczy: Obecności ptaka na torze startującego samolotu Airbus 319. Informcja o zdarzeniu 2617/16

Raporty z pozostałych posiedzeń PKBWL dostępne są tutaj

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony