Przejdź do treści
Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych
Źródło artykułu

III listopadowe posiedzenie PKBWL

Przedstawiamy raporty Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych z zakończonych badań poniższych zdarzeń:

• 75/12 (I, 27.01.2012 r., EPKT). Dotyczy: Nie otworzenia się lewego podwozia głównego podczas podejścia do lądowania samolotu Embraer E170-100. Uchwała 75/12

• 80/12 (I, 29.01.2012 r., EPWA). Dotyczy: Nie wysunięcia się prawej goleni podwozia głównego podczas podejścia do lądowania samolotu Embraer E170-100. Uchwała 80/12

• 138/12 (I, 21.02.2012 r., EPWA). Dotyczy: Uszkodzenia izolacji wiązki elektrycznej W102-00598-22 w samolocie Embraer E170-100. Uchwała 138/12

• 870/11 (I, 19.07.2011 r., LROP). Dotyczy: Zaobserwowania braku wskazań prędkościomierza znajdującego się po stronie F/O podczas rozbiegu samolotu SAAB 340. Uchwała 870/11

• 1110/11 (I, 27.08.2011 r., CTR EPBY). Dotyczy: Stwierdzenia przez pilota samolotu ultralekkiego EOL braku łączności z Wieżą EPBY. Uchwała 1110/11

• 1150/11 (I, 01.09.2011 r., EPWA). Dotyczy: Pojawienia się usterek podczas startu samolotu Boeing B767-300 wskutek błędów interfejsu MCP/FCC-L, MCP/FCC-R, MCP/TMC i FMC-L/MCP. Uchwała 1150/11

• 1412/11 (I, 03.11.2011 r., CTR EPWA). Dotyczy: Otwarcia się lewego okna kabiny pilotów podczas startu samolotu Boeing B737-400. Uchwała 1412/11

• 1420/11 (I, 07.11.2011 r., EPKT). Dotyczy: Usterki Control Pressure Switch S29 w układzie Yaw Dampera w samolocie Boeing B767-300. Uchwała 1420/11

• 1437/11 (I, 09.11.2011 r., EPWR). Dotyczy: Stwierdzenie przez załogę samolotu SAAB 340 wahań wskazań na wskaźniku momentu obrotowego TRQ podczas rozbiegu
. Uchwała 1437/11

• 1451/11 (I, 09.11.2011 r., EPWR). Dotyczy: Usterki i wadliwego działania panelu sterowania systemem CTOT w samolocie SAAB 340. Uchwała 1451/11

• 1571/11 (I, 19.12.2011 r., EPKT). Dotyczy: Pojawienia się usterek: LOW PRESSURE na pompie hydraulicznej elektrycznej systemu A, zaniknięcia wskazań ilości płynu hydraulicznego w systemie B oraz ciśnienia w systemie A i B, pojawienia się sygnalizacja „ANTI SKID INOP” oraz „AUTOBRAKE DISARM” podczas końcowego podejścia do lądowania samolotu Boeing B737-400. Uchwała 1571/11

Raporty z pozostałych posiedzeń PKBWL dostępne są tutaj

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony