Przejdź do treści
Źródło artykułu

II czerwcowe posiedzenie PKBWL

Przedstawiamy raporty Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych z zakończonych badań poniższych zdarzeń:

• 444/15 (I, 01.04.2015 r., EPWA) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotów Embraer 190 i 2 samolotów Embraer 170, które wydarzyło się 1 kwietnia 2015 roku podczas kołowania do startu trzech samolotów tego samego przewoźnika na lotnisku EPWA, raport końcowy 444/15

• 518/15 (I, 14.04.2015 r., EPKK) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Airbus 320, które wydarzyło się 14 kwietnia 2015 roku podczas załadunku samolotu na lotnisku EPKK, raport końcowy 518/15

• 577/15 (I, 26.04.2015 r., lotnisko Warszawa/Modlin EPMO) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Piper PA-30 Twin Comanche, które wydarzyło się 26 kwietnia 2015 roku na lotnisku Warszawa/Modlin (EPMO), raport końcowy 577/15

• 611/15 (I, 01.05.2015 r., EPWA) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Boeing 737-400, które wydarzyło się 1 maja 2015 roku podczas holowania ze stanowiska postojowego na lotnisku EPWA, raport końcowy 611/15

• 617/15 (W, 02.05.2015 r., Lotnisko Katowice Pyrzowice EPKT) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Boeing 733, które wydarzyło się 2 maja 2015 roku podczas startu na lotnisku EPKT, raport wstępny 617/15

• 778/14 (I, 04.06.2014 r., FIR Warszawa - EPWW) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Suchoj Superjet 100-95 (SU 95) i samolotu Bombardier Dash-8 (DH8), które wydarzyło się 4 czerwca 2014 roku  w FIR Warszawa (EPWW), raport końcowy 778/14

• 801/14 (I, 06.06.2014 r., EPWA) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Embraer, EMB-505 Phenom 300 (E55P) i samolotu Boeing 737-800 (B738), które wydarzyło się 6 czerwca 2014 roku na lotnisku EPWA, raport końcowy 801/14, raport końcowy 801/14EN

• 1055/12 (W, 26.08.2012 r., lotnisko Elbląg (EPEL) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego szybowca SZD-50-3 Puchacz, które wydarzyło się 26 sierpnia 2012 roku podczas lądowania na lotnisku Elbląg (EPEL), raport końcowy 1055/12

• 1459/14 (I, 23.08.2014 r., FIR Warszawa (EPWW) CTR EPWA) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Bombardier Dash-8 (DH8D) i samolotu Boeing 787 (B787), które wydarzyło się 23 sierpnia 2014 roku w FIR Warszawa (EPWW) CTR EPWA, raport końcowy 1459/14

Raporty z pozostałych posiedzeń PKBWL dostępne są tutaj.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony