Przejdź do treści
Źródło artykułu

I październikowe posiedzenie PKBWL

Przedstawiamy raporty Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych z zakończonych badań poniższych zdarzeń:

• 417/15 (I, 31.03.2015 r., EPWA). Dotyczy: Błędu w pracy krl TWR EPWA i wydania zgody na kołowanie samolotu Saab 340 (SF34) po zamkniętej NOTAM-em drodze do kołowania. Informacja o zdarzeniu 417/15

• 1041/15 (W, 16.06.2015 r., EPLL). Dotyczy: Zerwania gwintu nakrętki przedniego sworznia mocowania lewej goleni podwozia do kadłuba samolotu Tecnam P2002-JF. Raport końcowy 1041/15, Album ilustracji 1041/15

• 1299/15 (I, 08.07.2015 r., lotnisko LEAL - Alikante Hiszpania). Dotyczy: Uszkodzenia modułu sterującego pracą pomp paliwowych (UFI) samolotu Boeing 737-700. Informacja o zdarzeniu 1299/15

• 1826/15 (I, 26.08.2015 r., Siewierska Góra). Dotyczy: Błędu techniki startu z paralotnią NEMO XX. Informacja o zdarzeniu 1826/15

• 1863/15 (PI, 31.08.2015 r., EPJA). Dotyczy: Niestarannej oceny nawierzchni pasa startowego w miejscu rozpoczynania rozbiegu samolotu ultralekkiego SKYLEADER 600. Informacja o zdarzeniu 1863/15

• 1936/15 (W, 08.09.2015 r., Bielice, pow. sochaczewski). Dotyczy: Gwałtownego zachwiania równowagi śmigłowca Cabri G2 z odczuwalnym odchyleniem i przechyleniem w lewą stronę w początkowym etapie rozpędzania. Raport wstępny 1936/15

Raporty z pozostałych posiedzeń PKBWL dostępne są tutaj

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony