Przejdź do treści
Źródło artykułu

I majowe posiedzenie PKBWL

Przedstawiamy raporty Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych z zakończonych badań poniższych zdarzeń:

• 458/14 (I, 16.04.2014 r., CTR EPRZ). Dotyczy: Zablokowania z nieustalonej przyczyny wtryskiwacza cylindra nr 4 w pozycji otwartej, co powodowało nierównomierną pracę i drgania silnika samolotu Liberty XL-2. Informacja o zdarzeniu 458/14

• 534/15 (I, 18.04.2015 r., Jabłonna k/Warszawy). Dotyczy: Zakłócenia pracy układu regulatora prędkości obrotowej silnika podczas wykonywania przelotu śmigłowca Robinson R44 Raven II. Informacja o zdarzeniu 534/15

• 680/15 (I, 08.05.2015 r., okolice EPBC). Dotyczy: Drgań silnika w trakcie lotu samolotu Cessna 172 S. Informacja o zdarzeniu 680/15

• 751/15 (I, 16.05.2015 r., EPWW/TMA EPSC). Dotyczy: Naruszenia przestrzeni kontrolowanej TMA EPSC sektor lotniska Heringsdorf (EDAH) przez pilotów statków powietrznych: DR48 Robin, DA40 Diamond i DR46 Robin wykonujące lot według przepisów VFR. Informacja o zdarzeniu 751/15

• 774/14 (I, 1.06.2014 r., EPKR). Dotyczy: Nierównomiernej pracy silnika samolotu Cessna 152. Informacja o zdarzeniu 774/14

• 806/14 (I, 07.07.2014 r., CTR EPMO). Dotyczy: Nieuprawnionego wlotu samolotu Cessna 152 w przestrzeń kontrolowaną CTR EPMO. Informacja o zdarzeniu 806/14

• 1079/14 (I, 10.07.2014 r., EPRJ). Dotyczy: Wycieku oleju silnikowego przez uszkodzony przewód olejowy prowadzący olej z silnika do chłodnicy samolotu PZL-110 Koliber. Informacja o zdarzeniu 1079/14

• 1129/14 (I, 20.07.2014 r., TMA EPKK). Dotyczy: Niestabilnych wskazań paliwomierzy spowodowanych kołysaniem się samolotu Piper PA46R-350T wskutek jego wejścia w strefę słabych turbulencji. Informacja o zdarzeniu 1129/14

• 1764/13 (I, 11.11.2013 r., EPKK). Dotyczy: Usterki zaworu odcinającego dopływ paliwa podczas tankowania w instalacji paliwowej samolotu Boeing 737-800. Informacja o zdarzeniu 1764/13

Raporty z pozostałych posiedzeń PKBWL dostępne są tutaj

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony