Przejdź do treści
Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych
Źródło artykułu

I majowe posiedzenie PKBWL - aktuaizacja

6 maja 2015 r. odbyło się posiedzenie Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych, na którym zakończono badanie poniższych zdarzeń:

422/14 (W, 11.04.2014 r., Jaworzyna k. Międzybrodzia Żywieckiego) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego paralotni Alpha 3.28, które wydarzyło się 11 kwietnia 2014 roku na stoku szkoleniowym Jaworzyna w Międzybrodziu Żywieckim, uchwała 422/14

489/15 (W, 11.04.2015 r., EPRG, Gotartowice k/Rybnika) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego paralotni z napędem (PPG), które wydarzyło się 11 kwietnia 2015 roku na lotnisku Gotartowice (EPRG), uchwała 489/15

490/15 (W, 11.04.2015 r., EPZR, Żar k/Żywca) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego paralotni Factor 2 M, które wydarzyło się 11 kwietnia 2015 roku w miejscowości Międzybrodzie Żywieckie, uchwała 490/15

510/15 (I, 15.04.2015 r., Międzybrodzie Żywieckie) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego paralotni Mistral 4, które wydarzyło się 15 kwietnia 2015 roku w miejscowości Międzybrodzie Żywieckie, uchwała 510/15

548/15 (I, 20.04.2015 r., EPKA, Masłów k/Kielc) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego śmigłowca EC 135 P2+, które wydarzyło się w dniu 20 kwietnia 2015 roku na lotnisku EPKA, uchwała 548/15

564/15 (I, 22.04.2015 r., Rybnik, Boguszowice) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego balonu Cameron C-90, które wydarzyło się 22 kwietnia 2015 roku w Rybniku - Boguszowicach, uchwała 564/15

580/15 (I, 25.04.2015 r., EPGL, Gliwice) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego spadochronu Navigator 260, które wydarzyło się 25 kwietnia 2015 roku w Gliwicach – lotnisko EPGL, uchwała 580/15

585/15 (I, 23.04.2015 r., Baza techniczna) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Piper PA-34-220T Seneca V, którego zaistnienie stwierdzono 23 kwietnia 2015 roku podczas przeglądu okresowego w organizacji CAMO na lotnisku EPRZ, uchwała 585/15

593/15 (I, 26.04.2015 r., EPWS, Szymanów) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego spadochronu Crossfire2 119, które wydarzyło się 15 kwietnia 2015 roku w Szymanowie – lotnisko EPWS, uchwała 593/15

623/15 (I, 03.05.2015 r., Chrcynno) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego spadochronu Navigator 240, które wydarzyło się 3 maja 2015 roku na lądowisku Chrcynno, uchwała 623/15

838/14 (I, 10.06.2014 r., FIR EPWW) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego (utrata  identyfikacji  radarowej), które wydarzyło się w dniu 10 czerwca 2014 roku w przestrzeni powietrznej Rejonu Informacji Powietrznej FIR Warszawa (EPWW), uchwała 838/14

839/14 (I, 10.06.2014 r., FIR EPWW) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego (utrata  identyfikacji  radarowej), które wydarzyło się w dniu 10 czerwca 2014 roku w przestrzeni powietrznej Rejonu Informacji Powietrznej FIR Warszawa (EPWW), uchwała 839/14

840/14 (I, 10.06.2014 r., TMA EPPO) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego (utrata  identyfikacji  radarowej), które wydarzyło się w dniu 10 czerwca 2014 roku w przestrzeni powietrznej Rejonu Informacji Powietrznej FIR Warszawa (EPWW), uchwała 840/14

841/14 (I, 10.06.2014 r., FIR EPWW) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego (utrata  identyfikacji  radarowej), które wydarzyło się w dniu 10 czerwca 2014 roku w przestrzeni powietrznej Rejonu Informacji Powietrznej FIR Warszawa (EPWW), uchwała 841/14

842/14 (I, 10.06.2014 r., FIR EPWW) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego (utrata  identyfikacji  radarowej), które wydarzyło się w dniu 10 czerwca 2014 roku w przestrzeni powietrznej Rejonu Informacji Powietrznej FIR Warszawa (EPWW), uchwała 842/14

2208/14 (I,  r., EPWA, Warszawa/Okęcie) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Piaggio 180 Avanti II, które wydarzyło się w dniu 16 grudnia 2014 roku na lotnisku EPWA, uchwała 2208/14

Uchwały z pozostałych posiedzeń PKBWL dostępne są tutaj.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony