Przejdź do treści
PILOT Club 09/2011
Źródło artykułu

Wrześniowy numer PILOT Club już w sprzedaży

Ukazał się najnowszy numer magazynu PILOT Club, a w nim:

Bombardier Global– rodzina najwyższych lotów

Bombardier stworzył serię niezwykłych maszyn, spełniających oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników.
Co łączy wszystkie modele z rodziny Global a co je różni? O tym przeczytacie w artykule Juliusza Sabaka.

Cirrusem przez Atlantyk cz.1

Co innego ruszyć w taką podróż Boeingiem, a co innego odbyć ją Cirrusem SR22 Turbo. To wyprawa dla odważnych,
jednak przy zachowaniu odpowiednich środków bezpieczeństwa jak najbardziej możliwa do zrealizowania.

Eurocopter EC-145 Mercedes-Benz Style

Eurocopter przy współpracy z biurem projektowym Mercedes-Benz stworzył nietypowy śmigłowiec. Nowoczesny,
niezwykle elegancki, wygodny… Co ma do zaoferowania Eurocopter EC-145 Mercedes-Benz Style?

Piper Altaire

Co wynikło z połączenia sił Piper’a i Hawker Siddeley? Co do zaoferowania ma zupełnie nowy projekt znanego
producenta - Piper Altaire? Przeczytajcie koniecznie, szczególnie, że maszyna ta umiejscawia Piper’a w nowej kategorii
producentów.

Spotting na Zielonej Wyspie

Fanów lotnictwa można znaleźć wszędzie, jednak nie wszędzie spotting przejawia się w ten sam sposób. Ciekawe, jak
wygląda on w Irlandii i czy jest to popularna forma spędzania czasu.

Z zadartą głową a nogami w wodzie.Mazury Air Show 2011

Mazury Air Show to impreza, która jest efektem ewolucji festynu lotniczego. Druga edycja imprezy odbyła się w przyjemnej
atmosferze, w towarzystwie prawdziwie wakacyjnej pogody a organizatorzy zapewnili widzom szereg atrakcji.

Air Show Radom 2011

Kolejna edycja tej znanej w branży imprezy lotniczej wreszcie w pełni zaspokoiła głód wrażeń wszystkich fanów lotnictwa.
Były wspaniałe, niezwykle precyzyjne pokazy, ciekawe wystawy, również fotograficzne. Pilot Club Magazine również
tam był!

MBB Lampyridae

To nie żaden tajemny szyfr, to nazwa samolotu… chociaż pochodząca z czasów, kiedy szyfrowanie było dość powszechne.
Dlaczego ostatecznie samolot, który miał być niewidoczny dla radarów, nie został dopuszczony do seryjnej
produkcji, opowiada Jozef Mols.

Z lewego fotela

Dla pilotów szybowców i pilotów holujących kilka rad od Sławka Cichonia.

Pozdrawiamy!

PILOT Club Magazine

www.pilotclub.pl

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony