Przejdź do treści
Źródło artykułu

Sierpniowy, wakacyjny numer miesięcznika Pilot Club Magazine w salonach prasowych

PILOT W PRAKTYCE – ZANIM PÓJDZIESZ DO DOMU
Zamykamy plan lotu, gasimy silnik, ryglujemy drzwi i biegiem do domu. Czy fakt, że bezpiecznie wylądowaliśmy, a samolot nie sprawiał nam psikusów znaczy, że jest sprawny? Lee Roy Cook z AOPA USA udowodni Wam, że nie zawsze i nie wszędzie.

ROZMOWA PILOTA – JAN W KRAINIE SKRZYDLATEJ HISTORII

Jan Borowski na co dzień sprzedaje samoloty. Na co dzień marzy też o wielkiej kolekcji latających samolotów historycznych. W rozmowie z Krzysztofem Niewiadomskim zdradza najciekawsze epizody z życia lotniczego pasjonata.

SALON PILOTA – PIAGGIO AVANTI II, LATAJĄCE FERRARI

Kiedy włoscy inżynierowie zrobili mu sportowy tuning, był w stanie polecieć ponad 900 km/h. Piaggio Avanti II również bez „doładowania” potrafi się nieźle zwijać w powietrzu. Dobrze też wygląda obok atrakcyjnej blondynki, która bok w bok z samolotem pozuje tylko Czytelnikom PCM.

Z NISKIEGO PUŁAPU – LUCKY LUKE, CZYLI DROGA DO LICENCJI
Nasz dobry znajomy Luke Czepiela opisuje jak wyjątkowo może rozpocząć się droga do kapitańskiego fotela pilota. Kto z Was zaczynał bowiem przygodę ze szkoleniem na… akrobacyjnym Pittsie?

RAPORT HISTORIA – KRUK TURBO, LIER AGROLOTNIKÓW

Samolot opisujemy zazwyczaj pod względem jego technicznych możliwości i osiągów. Ale Kruk Turbo zasługuje na miejsce wyjątkowe. Stefan Weker prezentuje swoją wielką miłość do tej maszyny wprost znad czarnego lądu Afryki.

Na deser proponujemy:

SAAB W WERSJI BIO
Przedstawiamy jeden z niewielu pasażerskich samolotów szwedzkiej wytwórni SAAB 2000 oraz rozszyfrowujemy nazwę BioPower.

ZLOT AN-2 w KĘTRZYNIE
Od 31 lipca do 2 sierpnia w Kętrzynie miał miejsce XII Europejski Zlot Samolotów An-2. Zlecieli się goście z całego kontynentu, a zanim przeczytasz obszernie o ich wizycie we wrześniowym numerze, poznaj z bliska przeszłość tych uroczych dwupłatowców.

10 WAŻNYCH FAKTÓW O ANTKU
Że podziwiać piękne samoloty warto – to wie każdy. Warto też wiedzieć o nich jak najwięcej. Specjalnie z okazji kętrzyńskiego zlotu Antków dajemy Wam podręczną ściągawkę wiedzy o samolotach An-2.

JAK DOLECIEĆ DO KĘTRZYNA

Również z okazji mazurskiego Fly-In praktyczny poradnik i mapka dla pilotów – jak dolecieć i odnaleźć się w Kętrzynie. W końcu warto tam przylatywać o każdej porze.

WILAMOWO – WSPOMNIENIE

W numerze znajdziecie zdjęcie uśmiechniętego Pana, który na Ogarze wykonuje pętlę. To Tadeusz Sznuk, popularny prezenter radiowy i telewizyjny, znany między innymi z teleturnieju „Jeden z dziesięciu”. Stefan Weker wyszkolił tego jegomościa do licencji pilota samolotowego, a latając wraz z nim nad Kętrzynem i mazurskimi okolicami przez lata doświadczył niesłychanych przygód. Najciekawsze z nich tylko w PCM.

KARTKI Z KALENDARZA
Ryszard Sawicki w kolejnej części historycznych kronik o niezapomnianych, pionierskich czasach skrzydeł w Polsce i na świecie.

A że nam ciągle mało, to dokładamy jeszcze:

AIR-MAIL – Agnieszka Pawełczyk o tym jak być prawdziwą pilotką
OD ŚMIGŁA – najświeższe aktualności z kraju i ze świata
PILOT SIĘ ŚMIEJE – autentyczne wpadki pilotów i kontrolerów
ZEBRANE W SIECI – m.in. o dofinansowaniach na sprzęt latający

Felietoniści:
Konrad Wróbel – o rynkowej walce Europy i Rosji
Sławomir Cichoń – chcesz wyglądać jak prawdziwy pilot – zajrzyj na ostatnie strony PCM

ADRES REDAKCJI:

Pilot Club Magazine

Newman Sp. z o.o.

Millennium Plaza

Al. Jerozolimskie 123A, lok. 308

02-017 Warszawa

Tel: +48 22 438 86 49

Fax: +48 22 438 86 47

E-mail: poczta@pilotclub.pl
FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony