Przejdź do treści
Źródło artykułu

Rzecznik LOT: pasażerowie uziemionego Dreamlinera nadal w Cancun

Pasażerowie uziemionego w Meksyku Dreamlinera Polskich Linii Lotniczych, który miał w sobotę rano wylądować w Warszawie, nadal przebywają w Cancun; samolot jest usprawniany – poinformował PAP w niedzielę rzecznik LOT Adrian Kubicki.

"Pasażerowie przebywają w hotelu. Samolot jest usprawniany" – wyjaśnił w niedzielę rzecznik LOT. Dodał, że to, kiedy maszyna ruszy w drogę powrotną, zależy od przebiegu naprawy. "Priorytet to pewność, że samolot jest w stu procentach sprawny" – podkreślił.

Dreamliner Polskich Linii Lotniczych miał w sobotę o 8 rano wylądować w Warszawie, ale został uziemiony na lotnisku w Meksyku z powodu awarii modułu zasilania głównego komputera.

To samolot czarterowy jednego z biur podróży z ok. 250 pasażerami na pokładzie.

Jak powiedział PAP w sobotę Kubicki, nastąpiła awaria urządzenia, które odpowiada za zasilanie głównego komputera samolotu, stwierdzona po wylądowaniu w Cancun. W związku z tym samolot nie mógł ruszyć w drogę powrotną. Dodał, że część, która ma być wymieniona, zastała zamówiona, a wymiana ma się rozpocząć niezwłocznie po jej dostarczeniu.

Rzecznik LOT poinformował, że do czasu usunięcia awarii pasażerowie przebywają w hotelu. "Są pod naszą opieką, mają zapewnione posiłki" – mówił.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony