Przejdź do treści
Źródło artykułu

Pasażerowie Wizz Air mogą zmienić lot lub zwrócić bilet

16.04. Warszawa (PAP) - W związku z chmurą pyłu wulkanicznego nad Europą Wizz Air odwołał w piątek 43 loty z i do Polski. Pasażerowie mogą zmienić termin lotu albo wystąpić o zwrot ceny biletu - poinformowała PAP Natasa Kazmer z Wizz Air.Kazmer podała, że samoloty Wizz Air nie lądują w piątek na lotniskach w Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Są to loty do lub z: Niemiec, Wielkiej Brytanii, Włoch, Norwegii, Hiszpanii, Szwecji i Holandii. W sumie terminowo zaplanowanej podróży nie odbędą setki osób."Pasażerowie, których loty zostały odwołane i chcą polecieć innym lotem, powinni skontaktować się z Call Center Wizz Air pod numerem 0 703 50 30 10" - poinformowała Kazmer. Dodała, że jeśli ktoś chce zrezygnować z podróży i otrzymać zwrot pieniędzy za odwołany lot, musi wypełnić odpowiedni formularz, zamieszony na stronie przewoźnika (www.wizzair.com.).Wizz Air poinformował, że u tego przewoźnika nie ma międzylądowań, więc nie musi on zapewniać opieki (wyżywienie, hotel, transport) osobom, które rozpoczęły lot, a następnie, po międzylądowaniu, nie mogły go kontynuować.Jeśli zaś chodzi o drugi przypadek, w którym przewoźnik, zgodnie z przepisami unijnymi, musi zapewnić pasażerom opiekę, czyli odwołanie lotu już po odprawie, to - jak zapewniła Dorota Zmarzlak z Wizz Air - "przewoźnik działa zgodnie z przepisami Unii Europejskiej".(PAP)awk/ drag/ jbr/
FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony