Lotnisko Chopina z tytułem "Business Superbrand"
Lotnisko Chopina uhonorowane zostało tytułem "Business Superbrand", jako jedna z najsilniejszych marek biznesowych na polskim rynku.
Nagroda ta jest wyróżnieniem za wieloletnią pracę na rzecz silnej marki, a o jej prestiżu niech świadczy fakt, że tytuł Superbrands zostaje przyznany tylko 5 proc. marek w skali kraju ocenianych przez międzynarodową Radę Marek. W jej skład wchodzą ludzie z różnych środowisk: dziennikarze, ludzie z agencji (marketingowych, PR, badań rynku itd.) oraz przedstawiciele największych firm, którzy sami są specjalistami od marki.
W ostatnim czasie zostaliśmy uhonorowani kilkoma znaczącymi nagrodami, co jest dla nas niezwykle cennym potwierdzeniem kierunku naszych działań, a zarazem zwiększa motywację do dalszej ciężkiej pracy - mówi Radosław Żuk - Dyrektor Biura Public Relations P.P. "Porty Lotnicze"
SUPERBRANDS jest światową organizacją The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od ponad 14 lat w 80 krajach. Początkowo Superbrands było audycją radiową w stacji BBC London, obecnie jest to międzynarodową organizacją, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę brandingu. Organizacja wydaje publikację, które często nazywane są "Bibliami brandingu", w których przedstawione są case studies marek, które otrzymały tytuł.
Komentarze