Zamknięcie sprawy biuletynów na Cessny

Latajmy Bezpiecznie

W maju 2009 Zespół Latajmy Bezpiecznie informował o raporcie wstępnym do zgłoszenia 3/2009, które dotyczyło wprowadzenia biuletynów SEB 92-95 na samolotach Cessna. Wraz z raportem wstępnym, Zespół przedłożył Prezesowi ULC pismo z pytaniami dotyczącymi wprowadzenia ww. biuletynu. Wraz z otrzymaniem odpowiedzi z Departamentu Techniki ULC Zespół zamknął sprawę zgłoszenia 3/2009.

Zespół zwraca się jednocześnie do użytkowników samolotów Cessna, którzy wykonali biuletyn SEB 92-95 na swoich samolotach, o zgłaszanie do Zespołu wszelkich nieprawidłowości, wynikłych z instalacji dodatkowych odwodnień a mających wpływ na bezpieczeństwo.

Szczegółowe informacje i wymienione w treści dokumenty znajdują się na stronie latajmybezpiecznie.pl

Źródło: Latajmy Bezpiecznie
comments powered by Disqus

Komentarze

Zastanów się, 40 letnie Cessny, skorodowane - pękające zbiorniki paliwa, wyciekające paliwo, to i cała prawda. Sam chcesz latać na takim złomie i zginąć, to sobie lataj, natomiast w transporcie zarobkowym i szkoleniu nikt nie ma prawa narażać inne osoby na zagrożenie utraty życia. Świadectwo Zdatności do lotu nie wydaje się na piękne oczy, trzeba spełnić określone wymagania.

Mam wrazenie , że nie przeczytałeś ze zrozumieniem komunikatu .

A ja bym na miejscu tych , którzy ponieśli straty z powodu nie wydania Swiadectwa Zdatności do Lotu wynikającego z niezamontowania odwodnień, jednym pozwem zarządał od ULC odszkodowań. Może to trochę naszym wszechmocnym ULC-manom przemówi do rozsądku.