Program lojalnościowy Air BP dla lotnictwa biznesowego
Air BP uruchomiła program kierowany do lotnictwa biznesowego polegający na fundowaniu nagród za zakup paliwa. W ramach akcji oferuje produkty i usługi, które mogą okazać się bardzo atrakcyjne dla biznesowych podróżnych.
Zebrane punkty można podzielić między pracowników, po czym wymienić je na produkty i usługi, o które, jak twierdzi BP, ich klienci się ubiegali. Gadżety, podróże i bilety, to niektóre z opcji, ale program oferuje też usługę dla tych, którzy chcieliby otrzymać inną niestandardową pomoc. Pojawi się także część dobroczynna programu, z wybranymi grupami non-profit, które miałyby skorzystać na zamianie punków zdobytych przez klientów.
„Nie chcieliśmy oferować naszym klientom byle jakiego programu z nagrodami," powiedział Steve McCullough, v-ce prezes BP ds. sprzedaży i marketingu. „Więcej opcji, większa elastyczność oraz większa wartość były kryteriami, jakie sobie postawiliśmy...." Program oferują niektóre stałe punkty sprzedaży Air BP. Do 2 listopada br. do programu będzie włączona większość placówek w USA i Kanadzie.
Przetłumaczono na podstawie artykułu ze strony AVweb.
Komentarze