Przejdź do treści
Phoenix - wnętrze i kadłub
Źródło artykułu

Pierwszy lot jeta w ramach Project Phoenix

Choć w zamyśle twórców Project Phoenix miał stać się alternatywą dla tych, którzy mieli czekać lata na nowego biznes jeta, to mimo pogorszenia warunków rynkowych firma nadal kontynuuje prace.

12 czerwca jej przedstawiciele potwierdzili pierwszy lot jednego ze swoich odnowionych regionalnych jetów Canadair w wersji ekskluzywnej i według informacji wszystko poszło zgodnie z planem. Lot odbył się we Flying Colours, centrum wykończeniowym w Peterborough, w kanadyjskiej prowincji Ontario.

Wraz ze wzrostem zapasów samolotów używanych i zmniejszającymi się zaległościami produkcji nowych samolotów, Project Phoenix zmienił strategię marketingową, podkreślając osiągi i właściwości odmłodzonych jetów, oraz ich zdolność przemieszczania się na długich odległościach.

Testowany ostatnio samolot, który pomieści 15 osób, trafi do Jet Asia w Makau. Jest on wyposażony w takie udogodnienia jak stacje iPod, Internet oraz komunikację satelitarną. Posiada również wystarczająco duże zbiorniki paliwa, by przelecieć jednorazowo nawet ponad 4800 km. Może zabrać pełne baki paliwa razem z 6 pasażerami, podczas gdy pełny zapas paliwa w niektórych samolotach biznesowych zmniejsza ich nośność do zaledwie dziewięćdziesięciu kilku kilogramów. Większe możliwości ładunkowe spowodowane są przede wszystkim „oszczędnością” w wykończeniu wnętrza samolotu.

„Taka wiadomość ogromnie cieszy i właściwie tego się spodziewaliśmy. Gratulacje dla Flying Colours za ich program redukcji obciążenia," powiedział prezes i dyrektor generalny Project Phoenix, Mike Cappuccitti.

Przetłumaczono na podstawie artykułu ze strony AvWeb.


FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony