Nowości Garmina na targach w Oshkosh
W trakcie targów lotniczych AirVenture, które w dniach od 26 lipca do 1 sierpnia odbywały się w Oshkosh, w stanie Wisconsin, firma Garmin poinformowała o wprowadzanych nowościach. Jedną z nich jest możliwość uzyskania zobrazowania pozycji statku powietrznego w czasie podejścia do lotniska na przenośnym GPSMAP 696. Aktualizacja ta pojawiła się w odpowiedzi na sugestie użytkowników i będzie dostępna w czwartym kwartale tego roku.
Przedstawiciel spółki, Jim Alpiser powiedział, iż znalezienie sposobu na uzyskanie georeferencyjnych danych tego typu, może ułatwić firmie wprowadzenie w przyszłości także i innych innowacji. Garmin udostępnił również (bez dodatkowych opłat) karty podejścia do serwisu pogodowego PilotMyCast i oprogramowanie do planowania lotu.
Kolejny wprowadzonym rozwiązaniem jest możliwość obsługi Jeppesen ChartView (w cenie 499 dolarów) przez GPSMAP 696. Klienci spoza terenu Stanów Zjednoczonych mogą też uzyskać dostęp do serwisów pogodowych i tekstowych dzięki urządzeniu GSR 56, który pobiera dane za pośrednictwem sieci satelitarnej Iridium.
Garmin zapowiedział wprowadzenie systemu GDL59, który może monitorować parametry pracy silnika samolotu oraz przedstawił więcej szczegółów na temat systemu Electronic Stability and Protection, który pomaga pilotowi wyrównać lot w momencie gdy autopilot jest wyłączony, a system wykrywa, że samolot niekontrolowanie zmienia położenie w przestrzeni.
Tłumaczenie z AvWeb
Przedstawiciel spółki, Jim Alpiser powiedział, iż znalezienie sposobu na uzyskanie georeferencyjnych danych tego typu, może ułatwić firmie wprowadzenie w przyszłości także i innych innowacji. Garmin udostępnił również (bez dodatkowych opłat) karty podejścia do serwisu pogodowego PilotMyCast i oprogramowanie do planowania lotu.
Kolejny wprowadzonym rozwiązaniem jest możliwość obsługi Jeppesen ChartView (w cenie 499 dolarów) przez GPSMAP 696. Klienci spoza terenu Stanów Zjednoczonych mogą też uzyskać dostęp do serwisów pogodowych i tekstowych dzięki urządzeniu GSR 56, który pobiera dane za pośrednictwem sieci satelitarnej Iridium.
Garmin zapowiedział wprowadzenie systemu GDL59, który może monitorować parametry pracy silnika samolotu oraz przedstawił więcej szczegółów na temat systemu Electronic Stability and Protection, który pomaga pilotowi wyrównać lot w momencie gdy autopilot jest wyłączony, a system wykrywa, że samolot niekontrolowanie zmienia położenie w przestrzeni.
Tłumaczenie z AvWeb
Źródło artykułu
Komentarze