Lotniczy szczyt w USA skupił się na finansowaniu programu NextGen
Prawie 200 liderów z branży spotkało się na początku maja w Waszyngtonie na 8 Szczycie Lotniczym. Forum organizowane jest rok do roku przez Amerykańską Izbę ds. Handlu i skupia ekspertów z agencji rządowych, przedstawicieli linii lotniczych i grupy wspierające lotnictwo.
Tematy, które podczas spotkania budziły najwięcej emocji, to program NextGen, wpływ na lotnictwo niestabilnej sytuacji ekonomicznej oraz przyszłość jego finansowania. Wśród popierających szybszy rozwój NextGen znalazł się przewodniczący NBAA, Ed Bolen.
„Społeczność lotnictwa ogólnego zawsze była niestrudzonym promotorem modernizacji systemu lotniczego” oznajmił. "Przyspieszenie przemian NextGen pomoże rozszerzyć pojemność systemu, zmniejszyć długofalowe koszty FAA, osiągnąć bezpieczeństwo, a nawet zredukować niekorzystny wpływ lotnictwa na środowisko naturalne. Zgadzamy się, co do tego, że zjednoczony przemysł to wielka szansa na wprowadzenie tego wszystkiego w życie”, dodał Bolen.
Dyskusją panelową na temat NextGen podczas szczytu kierował przewodniczący AOPA , Craig Fuller. Oświadczył, że modernizacja systemu jest konieczna, gdyż zgodnie z planem budżetowym administracji Obamy, główny wkład finansowy do FAA zostanie uszczuplony.
Tematy, które podczas spotkania budziły najwięcej emocji, to program NextGen, wpływ na lotnictwo niestabilnej sytuacji ekonomicznej oraz przyszłość jego finansowania. Wśród popierających szybszy rozwój NextGen znalazł się przewodniczący NBAA, Ed Bolen.
„Społeczność lotnictwa ogólnego zawsze była niestrudzonym promotorem modernizacji systemu lotniczego” oznajmił. "Przyspieszenie przemian NextGen pomoże rozszerzyć pojemność systemu, zmniejszyć długofalowe koszty FAA, osiągnąć bezpieczeństwo, a nawet zredukować niekorzystny wpływ lotnictwa na środowisko naturalne. Zgadzamy się, co do tego, że zjednoczony przemysł to wielka szansa na wprowadzenie tego wszystkiego w życie”, dodał Bolen.
Dyskusją panelową na temat NextGen podczas szczytu kierował przewodniczący AOPA , Craig Fuller. Oświadczył, że modernizacja systemu jest konieczna, gdyż zgodnie z planem budżetowym administracji Obamy, główny wkład finansowy do FAA zostanie uszczuplony.
Źródło artykułu
Komentarze