Kalifornia wprowadza nowe przepisy prawne dotyczące szkół lotniczych
Od 1 sierpnia br. w stanie Kalifornia zaczną obowiązywać nowe przepisy dotyczące funkcjonowania ośrodków szkolenia lotniczego, zgodnie z którymi wszystkie szkoły tego typu zobowiązane są do wprowadzenia dodatkowego nadzoru i wpłacania składek, które w przypadku bankructwa ośrodka miałyby chronić szkolone osoby przed stratami finansowymi.
Michael France, dyrektor do spraw prawnych Krajowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (NATA), powiedział, iż nowe przepisy są bardzo uciążliwe, a według badań Stowarzyszenia, 90 procent szkół lotniczych w Kalifornii może zostać zamkniętych, jeśli będą musiały dostosować się do tych uregulowań. "Wprowadzane wymogi mogą rzeczywiście mieć na to wpływ", powiedział. "Zaproponowaliśmy pewne zmiany w przepisach i mamy nadzieję, że znajdziemy jakieś rozwiązanie."
Przedstawiciel Stowarzyszenia Pilotów i Właścicieli Samolotów (AOPA), John Pfeifer, oznajmił, iż zwrócił się do władz stanowych o przesunięcie terminu rejestracji do 1 stycznia 2011 r., co ma dać czas na wypracowanie porozumienia.
"Od momentu naszego spotkania z ustawodawcami, stało się jasne, że jedynym ich zamiarem była kwestia ochrony finansów uczniów i najwyraźniej nie wzięli pod uwagę innych skutków wprowadzenia niniejszego rozporządzenia," powiedział Pfeifer. "Nasza nadzieją jest to, że zyskamy trochę czasu, by wypracować bardziej rozsądne rozwiązanie zanim zostanie wyrządzona jakakolwiek szkoda."
Stowarzyszenie Pilotów Kalifornijskich również sprzeciwia się nowemu prawu dlatego zwróciło się do członków, by naciskali lokalnych przedstawicieli w rządzie, by ci oprotestowali regulację.
Tłumaczenie z AvWeb
Michael France, dyrektor do spraw prawnych Krajowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego (NATA), powiedział, iż nowe przepisy są bardzo uciążliwe, a według badań Stowarzyszenia, 90 procent szkół lotniczych w Kalifornii może zostać zamkniętych, jeśli będą musiały dostosować się do tych uregulowań. "Wprowadzane wymogi mogą rzeczywiście mieć na to wpływ", powiedział. "Zaproponowaliśmy pewne zmiany w przepisach i mamy nadzieję, że znajdziemy jakieś rozwiązanie."
Przedstawiciel Stowarzyszenia Pilotów i Właścicieli Samolotów (AOPA), John Pfeifer, oznajmił, iż zwrócił się do władz stanowych o przesunięcie terminu rejestracji do 1 stycznia 2011 r., co ma dać czas na wypracowanie porozumienia.
"Od momentu naszego spotkania z ustawodawcami, stało się jasne, że jedynym ich zamiarem była kwestia ochrony finansów uczniów i najwyraźniej nie wzięli pod uwagę innych skutków wprowadzenia niniejszego rozporządzenia," powiedział Pfeifer. "Nasza nadzieją jest to, że zyskamy trochę czasu, by wypracować bardziej rozsądne rozwiązanie zanim zostanie wyrządzona jakakolwiek szkoda."
Stowarzyszenie Pilotów Kalifornijskich również sprzeciwia się nowemu prawu dlatego zwróciło się do członków, by naciskali lokalnych przedstawicieli w rządzie, by ci oprotestowali regulację.
Tłumaczenie z AvWeb
Źródło artykułu
Komentarze