Diamond desperacko poszukuje alternatywnego silnika
Diamond Aircraft stara się o pozwolenie FAA na zastąpienie silników diesla w DA42 Twin Star, silnikami Lycoming IO-360.
Pomimo że Thielert Aircraft Engines wznowił produkcję, przedstawiciele firmy Diamond obawiają się, że w dłuższej perspektywie producent popularnych diesli, nie przetrwa. Jednocześnie Diamond wraz z Austro Engine usiłują uzyskać pozwolenie na produkcję części i serwisowanie silników Thielerta.
Diamond nie ustaje również w staraniach o nowy certyfikat dla innego silnika diesla, robionego przez Austro Engine, jednak według analityków nie nastąpi to wcześniej niż w 2009 roku w USA.
Diamond oskarżył zarządzających upadłością Thielert Aircraft Engines o zawyżanie cen za części zapasowe. Zainteresowanie Diamonda, silnikami Lycoming wynika z kłopotów finansowych w które popadł producent popularnych diesli, na przełomie roku.
Pomimo że Thielert Aircraft Engines wznowił produkcję, przedstawiciele firmy Diamond obawiają się, że w dłuższej perspektywie producent popularnych diesli, nie przetrwa. Jednocześnie Diamond wraz z Austro Engine usiłują uzyskać pozwolenie na produkcję części i serwisowanie silników Thielerta.
Diamond nie ustaje również w staraniach o nowy certyfikat dla innego silnika diesla, robionego przez Austro Engine, jednak według analityków nie nastąpi to wcześniej niż w 2009 roku w USA.
Diamond oskarżył zarządzających upadłością Thielert Aircraft Engines o zawyżanie cen za części zapasowe. Zainteresowanie Diamonda, silnikami Lycoming wynika z kłopotów finansowych w które popadł producent popularnych diesli, na przełomie roku.
Źródło artykułu
Komentarze