Cirrus Design zmniejsza o 8% swoją załogę
Ze względu na potrzebę zwiększenia wydajności i przekierowania zasobów, Cirrus Design zlikwidował w tym tygodniu około 100 etatów w swoich fabrykach w Duluth i Grand Forks, w Minesocie. „Mamy do czynienia z pewnymi bezwzględnymi realiami”, powiedział prezes firmy, Brent Wouters.
„Znajdujemy się w trudnym środowisku ekonomicznym, które odbija się na przemyśle lotniczym. Nie sprzedajemy w tym roku tylu samolotów, ile mieliśmy nadzieję sprzedać”. Wouters oznajmił, że przyczyną cięć etatów była przede wszystkim decyzja o utrzymaniu produkcji na poziomie około 14 samolotów tygodniowo, zamiast planowanych szesnastu. Również zasoby są przekierowywane tak, by zmaksymalizować wydajność i przydzielić więcej pracowników do projektów lekkiego sportowego statku powietrznego SRS oraz Vision jet. Obecnie firma zatrudnia 1,230 osób.
„Znajdujemy się w trudnym środowisku ekonomicznym, które odbija się na przemyśle lotniczym. Nie sprzedajemy w tym roku tylu samolotów, ile mieliśmy nadzieję sprzedać”. Wouters oznajmił, że przyczyną cięć etatów była przede wszystkim decyzja o utrzymaniu produkcji na poziomie około 14 samolotów tygodniowo, zamiast planowanych szesnastu. Również zasoby są przekierowywane tak, by zmaksymalizować wydajność i przydzielić więcej pracowników do projektów lekkiego sportowego statku powietrznego SRS oraz Vision jet. Obecnie firma zatrudnia 1,230 osób.
![Facebook](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_facebook.png)
![Twitter](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_twitter.png)
![Wykop](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_wykop.png)
Źródło artykułu
Komentarze