Cirrus Aircraft podpisał z API umowę na wyłączność
We wtorek, Cirrus Aircraft poinformował o zawiązaniu współpracy na wyłączność z firmą Aerospace Products International, chcąc tym posunięciem ułatwić właścicielom samolotów z serii SR dostęp do części zamiennych.
„Klienci Cirrus’a skorzystają na 24-godzinnej obsłudze firmy API oraz możliwości zakupu wszelkich części zamiennych w jednym miejscu,” argumentuje firma w swoim oświadczeniu.
Nowa uprzywilejowana umowa usługowa to, według producenta, ogromny krok naprzód w inicjatywie Cirrus'a, by zapewnić klientom usługi i wsparcie techniczne przez cały cykl życia samolotu, twierdzi firma. Program będzie funkcjonował pod znakiem "Cirrus Parts by API". API ma dostarczać części autoryzowanym centrom serwisowym Cirrus’a oraz zajmować się zwrotami i reklamacjami.
Brent Wouters, prezes i dyrektor zarządzający Cirrus’a, powiedział, że chodzi tu przede wszystkim o zacieśnienie relacji z klientami i jednocześnie ich satysfakcję. „Zrobiliśmy przegląd dostępnej technologii na pochodnym rynku lotniczym oraz w dziedzinie obsługi technicznej i wybraliśmy takie rozwiązanie serwisowania naszych statków powietrznych, które uważamy za najbardziej innowacyjne,” powiedział Wouters. "Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z API, gdyż ten program spełnia oczekiwania, jakie dotąd nie były oferowane użytkownikom samolotów."
Centra serwisowe Cirrus’a będą mogły logować się na stronie internetowej API w celu sprawdzenia zasobów, złożenia zamówienia lub śledzenia spraw reklamacyjnych. Techniczne wsparcie zapewnią pracownicy Cirrus’a.
Obecnie, API świadczy usługi logistyczno-dystrybucyjne firmom takim jak: Gulfstream, Dassault Falcon Jet, Teledyne Continental Motors, oraz wielu innym firmom lotniczym.
Przetłumaczono na podstawie artykułu ze strony AvWeb.
Komentarze