Cessna rozwija sieć centrów serwisowych
Branża biznesjetów staje się coraz bardziej globalna, przez co klienci oczekują samolotów o większym zasięgu, nadających się również do lotów transoceanicznych. Oczywistym jest również fakt, że samoloty te powinny posiadać wyśmienite parametry startu i lądowania aby operować na większej liczbie lotnisk.
W konsekwencji, czas potrzebny na usunięcie ewentualnej usterki w przypadku braku możliwości sprowadzenia części lub wykwalifikowanego mechanika w skończonym czasie, może się wydłużyć na tyle, że pozbawi sensu, posiadania prywatnego odrzutowca. Oczywiście mowa tutaj o skali problemu a nie o indywidualnych przypadkach.
Na konferencji NBAA w Orlando, Mark Paolucci, wice-prezes Cessny ds. obsługi klienta, powiedział, że firma zdając sobie sprawę ze skali zagadnienia, zatwierdziła plan budowy nowego centrum serwisowego w Hiszpanii, z perspektywą uruchomienia go w 2010 roku. Obecnie w Europie użytkowanych jest około 900 odrzutowców Cessny.
W konsekwencji, czas potrzebny na usunięcie ewentualnej usterki w przypadku braku możliwości sprowadzenia części lub wykwalifikowanego mechanika w skończonym czasie, może się wydłużyć na tyle, że pozbawi sensu, posiadania prywatnego odrzutowca. Oczywiście mowa tutaj o skali problemu a nie o indywidualnych przypadkach.
Na konferencji NBAA w Orlando, Mark Paolucci, wice-prezes Cessny ds. obsługi klienta, powiedział, że firma zdając sobie sprawę ze skali zagadnienia, zatwierdziła plan budowy nowego centrum serwisowego w Hiszpanii, z perspektywą uruchomienia go w 2010 roku. Obecnie w Europie użytkowanych jest około 900 odrzutowców Cessny.
Źródło artykułu
Komentarze