Przejdź do treści
Źródło artykułu

Prezes NBAA wzywa środowisko lotnicze do współpracy

Transport napędza gospodarkę, a lotnictwo napędza transport, powiedział Ed Bolen, prezes Krajowego Stowarzyszenia Lotnictwa Biznesowego (NBAA), dodając, iż wszystkie grupy lotnicze potrzebują siebie nawzajem i muszą nieprzerwanie koncentrować się na osiąganiu korzyści nie tylko dla Stanów Zjednoczonych, ale również ogólnie dla całej światowej gospodarki.

"Pojedynczo żaden segment lotnictwa nie odniesie sukcesu, chyba, że zrobi to razem z innymi", powiedział przedstawicielom środowiska lotniczego na spotkaniu aeroklubu w Waszyngtonie. "Wszyscy potrzebujemy siebie nawzajem i powinniśmy pracować razem skupiająć się na wspólnych celach. Jak każda rodzina, grupy lotnicze się różnią, ale ważne jest, aby mówić jednym głosem. W ostatnich latach współpraca jest ścislejsza i należy dalej to kontynuować”, dodał.

"Na przestrzeni wieków, wielkie gospodarki i wielkie kraje, były definiowane przez ich systemy transportu”, powiedział, przywołując przykład Cesarstwa Rzymskiego w dawnych czasach i rozwój koncernu Ford. W XXI wieku gospodarka Ameryki i jej pozycja w świecie zostaną określone przez transport, a kluczowym jego trybem będzie lotnictwo, linie lotnicze, lotnictwo ogólne oraz wojskowe.

Bolen wymienił pięć priorytetów, nad którymi muszą wspólnie pracować członkowie wszystkich rodzajów lotnictwa. Pierwszym jest zakończenie reautoryzacji Federalnej Administracji Lotnictwa USA (FAA), drugim bezpieczeństwo narodowe, trzecim ograniczenie emisji gazów z samolotów, czwartym upewnienie się, aby inwestycje rządowe w lotnictwo były odczytywane nie, jako jałmużna dla przemysłu, gdyż podatki z lotnictwa zasilają lotniczy fundusz powierniczy, ale jako solidny ogólny fundusz i ostatnim współpraca rządu z branżą, która ma zapewnić, że przejście z naziemnego systemu nawigacyjnego na cyfrowy, będzie zrealizowane możliwie jak najszybciej.

W odpowiedzi na pytanie General Aviation News, Bolen powiedział, że jednym z wyzwań jest znalezienie sposobów na przyspieszenie rozwoju lotnisk. Dla przykładu podał Chiny, które budują 10 dużych portów lotniczych rocznie. USA z ośmioma spośród 10 największych lotnisk na świecie, musi znaleźć sposób na zwiększenie nakładów na modernizację tych obiektów, akcentował Bolen.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony