Piper desygnował nowe osoby na stanowiska kierownicze w dziale obsługi klienta
Firma Piper Aircraft poinformowała, iż w ramach wewnętrznej reorganizacji, desygnowała dwóch doświadczonych menedżerów na wyższe stanowiska w dziale customer services. Vincent Zarrella został mianowany dyrektorem Biura Obsługi Klienta, a Jim Slaton głównym menedżerem ds. sprzedaży części.
Zarrella posiada prawie 25 lat doświadczenia w branży lotniczej, z czego ostatnie osiem spędził w firmie Piper, gdzie przed nominacją zajmował pozycję głównego managera Piper Customer Operations. Jest weteranem US Marine Corps i byłym dowódcą załogi śmigłowca Boeing Vertol CH-46 Sea Knight. Posiada również ponad 24 lata praktyki kwalifikowanego i certyfikowanego przez FAA mechanika z uprawnieniami na kadłub i zespoły napędowe samolotów typu Beechcraft, Cessna i Piper. Dodatkowo, pełnił szereg funkcji w firmie Piper, w tym jako manager ds. serwisu dla dealerów tej marki.
Slaton dołączył do załogi Pipera w 1997 r., a jego ostatnią funkcją było stanowisko kierownika ds. gwarancji produktu. Uzyskał tytuł licencjata w dziedzinie zarządzania i Associate of Applied Science Stanowego Uniwersytetu Fairmont w Zachodniej Wirginii. Podobnie jak Zarrella, Slaton również posiada uprawnienia mechanika samolotowego.
Więcej informacji dostępnych jest tutaj
Komentarze